Skip to main content
Vraag

Annuleren Spotify Family bestelling die niet werkt

  • 6 September 2024
  • 2 reacties
  • 13 keer bekeken

Hoe kan ik mijn Spotify Family bestelling annuleren?

Ik heb Spotify besteld via de KPN-app. Bevestiging van de bestelling ontvangen, moet vervolgens het abonnenement activeren.

Als ik zelf naar de Spotify accountpagina ga  dan zie ik de bestelde Spotify - Family gekoppeld aan mijn KPN Thuis inclusief klantnr. Vervolgens wordt er gezegd nog 1 stap om te activeren. Klik ik op de button “Direct activeren” krijg ik de melding:

Activatie niet gelukt

Om te activeren via KPN, moet je verbonden zijn met je internetverbinding thuis (wifi of met een kabel), KPN mobiel internet of ingelogd zijn met Multifactorauthenticatie:

  • Activeren gaat het makkelijkst vanaf een computer.
  • Gebruik je onze internetverbinding met VPN? Zet dan tijdelijk je VPN uit om de dienst te activeren.
  • Voor Apple moet privédoorgifte in iCloud uit staan.

In overleg met de klantenservice heb ik alles geprobeerd wat hier genoemd wordt. Vervolgens heeft klantenservice een ticket aangemaakt  om dit opgelost te krijgen. Echter kunnen ze mij niet vertellen hoe lang dit gaat duren. Klachtenservice geeft vervolges aan dat ik het minimaal een week de kans moet geven om opgelost te krijgen, voordat ik kan reclameren.

Kost allemaal veel tijd en moeite en doorlooptijden zijn te lang. Ik wil daarom mijn bestelling annuleren. Echter dit is via de app en/of website niet mogelijk.

Hallo @Apiet ,

Zometeen vanaf 8.00 nogmaals bellen met 0800-0402. Zij zijn verplicht om jouw annulering/opzegging door te voeren. 


Ha @Apiet, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Elke Extra Optie, en dus ook Spotify Family, neem je met de minimale termijn van 1 maand af. Je gaat hiermee akkoord met een vinkje vóórdat je het aanzet. Dat gezegd hebbende, moet het natuurlijk gewoon werken. Als er een ticket is aangemaakt, gaat dit normaliter heel snel. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem snel voor je wordt opgelost! Excuses voor het ongemak!


Reageer