Skip to main content
Beantwoord

App instellen op KPN kastje

• September 23, 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Mijn KPN TV+Box kastje heeft android 11.

Loopt ********* (is legaal) erop via een van PlayStore geinstalleerde iptv app, en zo ja welke?

Of moet ik een speciaal ander merk (welk?) android streamertje kopen ….. 

NB ik heb een Nokia 8010, voor m'n 2de TV, dat heeft zelfs android 14 nu. 

PS ik heb een Fritzbox en geen Experia als glasvezel router.

dank, F
!--startfragment>

Admin: bericht aangepast op basis van onze gebruikersvoorwaarden

!--endfragment>

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@fiddler007, zoals PeterG terecht aangeeft is deze dienst zeker niet legaal. Ik heb daarom je bericht aangepast met de link naar onze gebruikersvoorwaarden. Hou daar dus rekening mee in de toekomst. 

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 23, 2025

En waarom zou het met 22.000 tv kanalen legaal zijn? Ik geloof er niks van. En dan voor dié prijs…. Met een fancy site is het ook niet meteen legaal.

Dan zouden een KPN TV, Ziggo tv, Odido tv, Delta tv e.d. relatief maar een paar centen moeten kosten.

Je kunt het nemen voor 1 maand (neem ik aan). Als het niet werkt kun je het weer opzeggen of een eigen apparaat met Android-TV of Google-TV gebruiken.

Google:

Illegale aanbieders: 

Diensten die honderden tv-zenders, films en series aanbieden voor een lage prijs, zonder de licenties te betalen, zijn illegaal. 

• Auteur
  • Topper
  • September 23, 2025

Ik denk dat je gelijk hebt, een leveranier mag een abbonement verkopen, maar de bronnen zijn alleen legaal als ie zelf daar toestemming voor heeft van de ‘zenders”.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hi ​@fiddler007, zoals PeterG terecht aangeeft is deze dienst zeker niet legaal. Ik heb daarom je bericht aangepast met de link naar onze gebruikersvoorwaarden. Hou daar dus rekening mee in de toekomst.