Skip to main content

Even een update, de app van Apple TV is beschikbaar gesteld voor de Sagecom DIW7022
 

Veel kijkplezier! 👍🏼

Dat is mooi nieuws, gelijk geïnstalleerd


Als het nou allemaal ook nog dezelfde kwaliteit qua beeld zou geven als via de apps van mijn smart tv of google tv, zou het helemaal geweldig zijn. 


Ik sta er van te kijken dat KPN hier zelf niet meer ruchtbaarheid aan geeft.


Was hij dat niet al? 
inde proef periode had ik deze al erop


Nee, sinds de KPN TV+ Box begin dit jaar voor iedereen beschikbaar is was de Apple TV+ (zonder sideloading) niet beschikbaar.


Was hij dat niet al? 
inde proef periode had ik deze al erop

Het klopt dat de Apple TV app in de testfase even beschikbaar is geweest op de TV+ Box maar al snel was hij niet meer te installeren.


@wjb, @Dennis Schreve ik ga hier even naar kijken. Dit kan een paar werkdagen duren. Zodra ik meer informatie heb hoor je het gelijk hier. 


Effe een vraag over de apps waarom kan je sommigen officiële apps niet vinden in de appstore op de tv+ontvanger ik wil namelijk de pdc tv app installeren voor het darten te volgen ik heb wel viaplay maar op de pdc tv app kan je alles wat er word gespeeld volgen heel graag jullie reacties hoe je dit voor elkaar krijgt een seriuse dart fan


Effe een vraag over de apps waarom kan je sommigen officiële apps niet vinden in de appstore op de tv+ontvanger ik wil namelijk de pdc tv app installeren voor het darten te volgen ik heb wel viaplay maar op de pdc tv app kan je alles wat er word gespeeld volgen heel graag jullie reacties hoe je dit voor elkaar krijgt een seriuse dart fan

@Troop dit heeft er denk ik mee te maken dat Nederland de rechten niet heeft voor die app. 


Effe een vraag over de apps waarom kan je sommigen officiële apps niet vinden in de appstore op de tv+ontvanger ik wil namelijk de pdc tv app installeren voor het darten te volgen ik heb wel viaplay maar op de pdc tv app kan je alles wat er word gespeeld volgen heel graag jullie reacties hoe je dit voor elkaar krijgt een seriuse dart fan

Als een app niet ontwikkeld is voor Android TV dan zal deze op de Android TV ook niet in de Google Play store staan. 

Technisch gezien moet een app aan bepaalde voorwaarden voldoen om in de Google Play store zichtbaar te worden op een Android TV. Één van die eisen is dat de app een activity moet hebben voor de LEANBACK LAUNCHER category en daar zou die PDC TV app wel eens mank kunnen gaan.

Heb jij bij de makers van de PDC app al een nagevraagd of deze geschikt is voor Android TV? 


Even een update, de app van Apple TV is beschikbaar gesteld voor de Sagecom DIW7022
Veel kijkplezier! 👍🏼

@Dennis Schreve volledig juist! 😉