Skip to main content
Antwoord

BBC NL+ app en zender niet beschikbaar bij Alles in een kleinzakelijk?

• October 11, 2025
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

BBC NL + zou beschikbaar moeten zijn bij via een app op de KPN BBC NL app of kanaal 250. Ik heb Alles in een klein zakelijk, maar kanaal 250 is niet beschikbaar/zichtbaar en ik heb ook geen BBC NL + app in de lijst met apps op de KPN box.

Is deze app/zender niet beschikbaar voor kleinzakelijke klanten?

Beste antwoord door PeterG

Heb je een Arris ontvanger? Daarin is de app niet beschikbaar.

Klein zakelijk valt onder '’consumenten'’. Dus als je een abonnement hebt niet ouder dan half januari 2023 zou je de TV+ ontvanger moeten hebben. Dat is de Sagemcom DIW7022 werkend op Android-TV. Daarin is de app toegevoegd. Het is niet mogelijk om 'm voor de Linux ontvangers van Arris (en Arcadyan) te ontwikkelen.

De zender op kanaal 25 zit in het basispakket. Die zou dus iedereen moeten hebben.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 11, 2025

Heb je een Arris ontvanger? Daarin is de app niet beschikbaar.

Klein zakelijk valt onder '’consumenten'’. Dus als je een abonnement hebt niet ouder dan half januari 2023 zou je de TV+ ontvanger moeten hebben. Dat is de Sagemcom DIW7022 werkend op Android-TV. Daarin is de app toegevoegd. Het is niet mogelijk om 'm voor de Linux ontvangers van Arris (en Arcadyan) te ontwikkelen.

De zender op kanaal 25 zit in het basispakket. Die zou dus iedereen moeten hebben.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2025

Ik heb inderdaad twee Arris ontvangers. Mijn abonnement is van (ruim) voor 2023.

Dan is natuurlijk de volgende vraag: kan ik de ontvangers omruilen voor de DIW7022? 🤔

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 12, 2025

Ik heb inderdaad twee Arris ontvangers. Mijn abonnement is van (ruim) voor 2023.

Dan is natuurlijk de volgende vraag: kan ik de ontvangers omruilen voor de DIW7022? 🤔

Nee, maar jouw abo laten omzetten naar TV+, dan worden de Arrissen omgeruild voor DIW7022.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 12, 2025

Dank voor de tip! Heb ik meteen kunnen regelen 👌🏼

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 12, 2025

Als je contractvrij bent, kan je gratis 0800-0402 bellen.

Je kan je abonnement omzetten naar KPN tv+

Maar of dat ook met zakelijk kan, dat weet ik niet.

Maar als ik het goed begrijp, heb je het al geregeld.😉

Bij KPN tv+ krijg je de mediabox Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Daar zit o.a. de app voor BBC NL+ op.

De DIW7022 is goede KPN tv ontvanger (mediabox)

P.S.

Kanaal 250 is eigenlijk geen kanaal, maar een snelkoppeling naar de app, in dit geval BBC NL+ app.

Maar op de DIW7022 kan je er veel sneller heen gaan via de app functie boven of door naar beneden te scrollen.😉

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 12, 2025

Verlengen náár het nieuwe abonnement met TV+, met de Sagemcom DIW7022, kan alleen telefonisch of via deze link!

Als je verlengt via MijnKPN verleng je je huidige abonnement. 

0800-0402

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet