Skip to main content

waarom geeft BBC1 en BBC2 niets weer op kpn interactive app..

juist met dit mooie weer is het niet fijn om binnen te moeten zitten.

 

Als je op je eigen wifi verbinding hebt zou dat wel het geval moeten zijn. Anders werkt het voor die zenders inderdaad niet.


Even getest. Gewoon bij mij thuis kan ik BBC 1 en 2 ook niet bekijken via het 2e scherm. Werkt schijnbaar alleen op mijn KPN Box.


Ook even getest. Hier op mijn iPad en Android telefoon kan ik BBC1 en BBC2 zonder probleem af spelen.


@MinneH , dat bracht me op een idee. Ik heb een VPN actief. Die uitgeschakeld en het werkt wel. Maar alleen het lopende programma. Dus niet terugkijken.


@MinneH , dat bracht me op een idee. Ik heb een VPN actief. Die uitgeschakeld en het werkt wel. Maar alleen het lopende programma. Dus niet terugkijken.

@Alfons Dat klopt. Maar dat is ook zo op de KPN settopbox. Je kan niet pauzeren en terugkijken. Je kunt wel opnemen. Opnames zijn ook te zien op de tablet en telefoon (mits je geen VPN hebt aan staan 😉)


Je hebt wel verbinding met jouw eigen netwerk @female60?  Anders werkt het namelijk niet:
 

Als je op je eigen wifi verbinding hebt zou dat wel het geval moeten zijn. Anders werkt het voor die zenders inderdaad niet.

 


sorry dat ik zo laat reageer,

geen idee wat het is geweest, maar het werkt weer. 

dank voor mee denken, fijne dag alemaal