Skip to main content

Ik heb probleem als ik pathe kijk dat mijn geluid niet synchroon loopt met mijn dolby systeem ,hoe los ik dit op 

Hoi @Jan120963. Wat vervelend dat het beeld en geluid niet synchroon loopt. Wat gebeurd er wanneer je jouw dolby systeem even loskoppelt? Gebruik je de KPN TV+ Box? Zet dan passthrough aan om dit op te lossen. Wellicht verhelpt dit het probleem. 

 

Ga naar:

  1. Menu
  2. Instellingen (tandwiel)
  3. Open algemene instellingen
  4. Apparaatvoorkeuren
  5. Weergave en geluid
  6. Geavanceerde geluidsinstellingen
  7. Indelingen selecteren
  8. Passthrough: Indeling wordt onegewijzigd doorgegeven

Heeft niet geholpen , kan het nog niet op dolby afspelen.

Voorheen ging het wel maar schijnt weer een update geweest te zijn nu is het weer fiute boel.

Krijg het met bovenstaande actie niet verholpen , wel stereo 


@Jan120963 Ik kwam toevallig dit topic tegen en moest gelijk denken aan jouw vraag. Misschien is dit de oplossing.

 


Ik neem aan dat de oplossing van @Francois geldt bij gebruik van de APP voor Pathé Thuis. 

Ik heb al een paar keer een Pathé Thuis film gehuurd via het menu van kpn, dus buiten de app om en dan loopt het geluid hier goed. Instelling voor het geluid DDP.


@PeterG het is inderdaad voor de APP.


Ik gooi 'm maar eens even in de 'groep':

Ik begrijp het gebruik van de Pathé Thuis app niet bij kpn en ziggo. Beiden hebben dat aanbod gewoon via hun eigen menu en betaal je derhalve makkelijk via de factuur van deze providers.

Waarom dan een account via Pathé zelf?


Ik.heb geen acc van pathe zelf.

Ik gebruik de pathe van de kpn .

Maar krijg het niet voor elkaar om t geluid synchroom te laten lopen 


En waar kan ik DDP vinden 


@Jan120963

⚙️ - apparaat- apparaat voorkeuren- weergave en geluid- geavanceerde geluudsinstellingen 

Dolby Digital Plus 


Reageer