Skip to main content

Beeld komt ook op Samsung tablet alleen staand. Automatisch draaien staat in instellingen aan. Ook na uit- en inloggen blijft beeld staand en niet liggend. Heel vervelend. Nieuwe app is ook erg onrustig.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Beeld komt ook op Samsung tablet alleen staand. Automatisch draaien staat in instellingen aan. Ook na uit- en inloggen blijft beeld staand en niet liggend. Heel vervelend. Nieuwe app is ook erg onrustig.

Wat gebeurt er als je op het knopje rechtsonder drukt.

 


Dan blijft het staand beeld. Wel groter natuurlijk.


Dan blijft het staand beeld. Wel groter natuurlijk.

Op mijn Xiaomi tablet springt hij dan direct naar landscape.


Hi @Seniorgebruiker, ik kan me voorstellen dat de nieuwe app even wennen is, hij is inderdaad flink vernieuwd.

De app hoort wel mee te draaien, zoals bij @wjb ook gebeurt. Je hebt de TV+ app toch? Draaien andere apps wel mee, als je die als liggend beeld probeert te bekijken/gebruiken? En als je de app nou verwijdert en opnieuw op je tablet installeert, maakt dit verschil?


De app hoort wel mee te draaien, zoals bij @wjb ook gebeurt.

De TV+ app draait niet mee maar gaat sowieso naar landscape als je op dat knopje rechtsonder drukt.


Tja, het hoort. Maar het gebeurt niet.


@Seniorgebruiker Welk type Samsung tablet heb je? En heb je mijn vraag en tip nog gezien en geprobeerd?

Hi @Seniorgebruiker, ik kan me voorstellen dat de nieuwe app even wennen is, hij is inderdaad flink vernieuwd.

De app hoort wel mee te draaien, zoals bij @wjb ook gebeurt. Je hebt de TV+ app toch? Draaien andere apps wel mee, als je die als liggend beeld probeert te bekijken/gebruiken? En als je de app nou verwijdert en opnieuw op je tablet installeert, maakt dit verschil?

 


Reageer