Skip to main content

Ik heb een experia v10a modem. Als ik via de npo app een film wilt kijken valt het beeld steeds weg, internet en wifi werkt prima. Reset en update gedaan maar niets helpt

Dat is lastig, een halve film.

Gebruik je de app via een 2952, 2260 of 5202?

Of via de 7022?

Gebruik je een NPOplus account of maak je gebruik van het gratis deel (NPOstart)?


Ik weet niet wat je bedoelt met die cijfers. Ik heb een npo plus abonnement en een kpn abonnement

Ik kijk via de tv. Op mijn laptop heb ik er geen last van, dan kan ik gewoon de film afkijken


Hallo @anneke chili , @PeterG bedoelt welk merk en type tv-decoder je van KPN in bruikleen hebt.

 


Arris vip 2952 v2 staat er op de decoder


Ah, okee. Die heb ik ook en daarin vind ik alle apps niet lekker werken.

De oude decoders zijn, door kpn, ook met omwegen voorzien van enkele apps. Maar echt lekker werken doen ze niet vind ik.

Ik gebruik ze op die box niet.


Hoe kan ik dit oplossen?


Ikzelf gebruik

de app(s) in de smart-tv (woonkamer)

de apps in de Nokia streamingbox 8000 (slaapkamer), en de KPN iTV app bespaart me daar een extra decoder.

de losse chromecast v3 (tv i.d. voorkamer) i.c.m. mijn telefoon (de streaming apps daarin w.o. KPN iTV, Netflix, Videoland, NLziet, NPOstart, Viaplay, espn en ziggo sport.

Je kan een “chromecast HD google-tv met afstandsbediening aanschaffen. Voor maar 4 tientjes is een oude tv dan een smart-tv. Als je je daarop aanmeldt met je Google Account dan kan je NPOstart uit de Play Store halen en gebruiken.

** beide apparaatjes zijn ook ook bij andere (web)shops te krijgen


Bedankt voor de info, gaat het uitzoeken waar ik die kan kopen

Groetjes Anneke