Skip to main content

Gisteravond was het niet mogelijk om een programma wat al gestart was van het begin te kijken kreeg fout melding serverfout restart en harde restart tvbox had geen resultaat vanmiddag servicedesk geraadpleegd maar die kunnen geen algemene oorzaak noemen 

Er was gisteren een storing het online/unicast platform. Voor alles behalve live kijken maakt de TV+ box daar ook gebruik van. De storing duurde van 22:48 tot 23:30. Via TV+ werkte er dus weinig, maar wel live (meeste zenders). Via de apps en http://tv.kpn.com werkte het even helemaal niet.

Maar het is nu allang weer in orde.

Zie ook:

 


Dankje voor de uitleg jammer dat de servicedesk daar dan niets van af weet


En ook wel begijpelijk. Als ze dat bij elke kortdurende storing moeten weten krijgen ze het nog druk. Bovendien is het na 45 minuten al opgelost en werkt het weer sinds half twaalf gisteravond. Dan bel je toch nu niet meer ook als het weer werkt?

Een storing kan gebeuren. Dan niet allerlei handelingen als herstarten gaan doen.

Ik keek toen mijn opname eruit knalde direct even online, omdat dat hetzelfde platform is. Bovendien deden unicast only zenders als 82, 83 en 113 het ook niet. Voor mij dan duidelijk. Dan ga ik even wat anders doen 😎. Die opname wacht wel op me totdat het weer werkt.


Ik ben het niet met je eens

Je mag vewachten dat een faciliteit waarvoor je extra moet betalen gewoon werkt

En als het niet werk door een storing dat een servicedesk daar dan van af weet 

Maar daar zal ik zo telezen in jouw reactie wel nietmet je uitkomen 

Sluit deze discussie maar 


Reageer