Skip to main content

Ik heb Internet, Mobiel, TV en vast bellen van KPN, nu probeer ik Viaplay als pakket aan te zetten maar zie nergens tussen het zenderpakket staan, zo een voudig is het dus niet.

 

 

Als je via je tv-decoder naar instellingen gaat en dan naar zenderpakketten, zie Viaplay staan voor €9,99 per maand.

 


Dank, Maar daar staat Viaplay ook niet bij helaas.


Dank, Maar daar staat Viaplay ook niet bij helaas.

Wat vreemd, bij mij wel, ik heb een 5202-decoder.

Zie onderstaande afbeeldingen: van het scherm:

 


Ik heb een HDMI - HMB2260 decoder. Toch er erg vreemd dat ik Viaplay niet zie.


Ik heb een HDMI - HMB2260 decoder. Toch er erg vreemd dat ik Viaplay niet zie.

Hallo @Adveccio nu staan de foto's er bij.


Heb je KPN Hussel?

Als ik het goed heb, moet je het KPN Hussel pakket hebben.

 

Bij Compleet en zo blijkt het niet te werken.

 

Anders kan je altijd via de site van ViaPlay een abonnement nemen.

Voor het eerste jaar € 99,-- bij ViaPlay. 


Dag Joop

dank voor je antwoord. Nee ik heb geen Hussel ik ga bekijken of dit voor mij aantrekkelijk is. Anders wordt het toch een abonnement bij Viaplay. 
groet


Ik heb dat van Hussel bekeken maar ga er niet aan beginnen, is voor mij te complex om alles in te stellen. Ik ga dan ook voordelen missen als gratis Spotify. Wat mij zwaar tegenvalt van Kpn is dat zij mij al wel een paar keer een mail hebben gestuurd om Viaplay aan te schaffen in MijnKPN. Dit terwijl ze weten dat ik het compleet pakket heb en in dit pakket Viaplay dus niet aan geboden wordt.
Wij hebben ook regelmatig uitval van internet en zenders, ben er zo onderhand wel klaar mee met Kpn. 

bedankt voor het meedenken. 


Ik heb dat van Hussel bekeken maar ga er niet aan beginnen, is voor mij te complex om alles in te stellen. Ik ga dan ook voordelen missen als gratis Spotify. Wat mij zwaar tegenvalt van Kpn is dat zij mij al wel een paar keer een mail hebben gestuurd om Viaplay aan te schaffen in MijnKPN. Dit terwijl ze weten dat ik het compleet pakket heb en in dit pakket Viaplay dus niet aan geboden wordt.
Wij hebben ook regelmatig uitval van internet en zenders, ben er zo onderhand wel klaar mee met Kpn. 

bedankt voor het meedenken. 

 

Je kan ViaPlay ook via ViaPlay nemen.

Eerste half jaar 99 Euro.

Alleen kanaal 225 werkt dan niet. 

 

Ik heb Spotify gratis, is wel 160bits i.p.v. 320 bits en af en toe reclame.

Verder dit tevreden met Hussel.

 

Wat heeft u allemaal?

Het meeste gaat automatisch mee.

En als u ook telefoon van KPN hebt, dan is het pluspakket gratis bij Hussel. 

 

Heeft u koper of glas?


Ik heb TV, internet, vaste telefoon en 2x Mobiel, een goed klant dus.

Pluspakket en Spotify premium gratis, geen reclame dus.

Hebben glasvezel kabel.


Ik heb TV, internet, vaste telefoon en 2x Mobiel, een goed klant dus.

Pluspakket en Spotify premium gratis, geen reclame dus.

Hebben glasvezel kabel.

 

Wat wil je hiermee zeggen? 


Goedemorgen allemaal en @Adveccio in het bijzonder: welkom op het KPN Forum! :relaxed:

Een algemeen antwoord:
Viaplay kun je bestellen via MijnKPN, de TV ontvanger of via onze klantenservice.

Als je Viaplay niet terug ziet als optie in je huidige abonnement, dan kan het zijn dat je gebruikt maakt van een verouderd abonnement. 

Dat is helemaal prima, nadeel is wel dat je bepaalde opties niet kunt combineren. Combineren kan wel als je overstapt naar KPN Hussel.

Tip: neem je huidige abonnement en wensen onder de loep en check hoe dit uitpakt met KPN Hussel. 
Het voordeel van KPN Hussel is dat je zelf bepaalt wat je nodig hebt en het op ieder moment kunt aanpassen. Als je overstapt, dan wijzigt je contractduur niet: deze blijft maandelijks opzegbaar.

Je kunt via MijnKPN of onze klantenservice bekijken of KPN Hussel een interessante overstap voor je is:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Ik heb dat van Hussel bekeken maar ga er niet aan beginnen, is voor mij te complex om alles in te stellen.

Wat is precies complex om in te stellen?
Is het makkelijker om bij de klantenservice de vraag neer leggen: dit is wat ik wil, wat wordt de totaalprijs als ik overstap naar KPN Hussel?
 

Wat mij zwaar tegenvalt van Kpn is dat zij mij al wel een paar keer een mail hebben gestuurd om Viaplay aan te schaffen in MijnKPN. Dit terwijl ze weten dat ik het compleet pakket heb en in dit pakket Viaplay dus niet aan geboden wordt.

Jammer dat dit je tegenvalt. Met de mailing hebben wij al onze klanten willen informeren over Viaplay: niets meer en niets minder.


Is het makkelijker om bij de klantenservice de vraag neer leggen: dit is wat ik wil, wat wordt de totaalprijs als ik overstap naar KPN Hussel?


Deze vraag mag je trouwens ook wel bij mij neerleggen.
Ik heb dan wel jouw klantgegevens nodig, om dit voor je na te kunnen kijken.

Als jij jouw profiel invult met:

  • jouw volledige naam + geboortedatum van de contractant
  • klantnummer
  • postcode en huisnummer
  • de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt.
De vakjes waar “privé” achter staat, zijn alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN moderators.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik het voor je kan nakijken! 


Goedemorgen allemaal en @Adveccio in het bijzonder: welkom op het KPN Forum! :relaxed:

Een algemeen antwoord:
Viaplay kun je bestellen via MijnKPN, de TV ontvanger of via onze klantenservice.

Als je Viaplay niet terug ziet als optie in je huidige abonnement, dan kan het zijn dat je gebruikt maakt van een verouderd abonnement. 

Dat is helemaal prima, nadeel is wel dat je bepaalde opties niet kunt combineren. Combineren kan wel als je overstapt naar KPN Hussel.

Tip: neem je huidige abonnement en wensen onder de loep en check hoe dit uitpakt met KPN Hussel. 
Het voordeel van KPN Hussel is dat je zelf bepaalt wat je nodig hebt en het op ieder moment kunt aanpassen. Als je overstapt, dan wijzigt je contractduur niet: deze blijft maandelijks opzegbaar.

Je kunt via MijnKPN of onze klantenservice bekijken of KPN Hussel een interessante overstap voor je is:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Ik heb dat van Hussel bekeken maar ga er niet aan beginnen, is voor mij te complex om alles in te stellen.

Wat is precies complex om in te stellen?
Is het makkelijker om bij de klantenservice de vraag neer leggen: dit is wat ik wil, wat wordt de totaalprijs als ik overstap naar KPN Hussel?
 

Wat mij zwaar tegenvalt van Kpn is dat zij mij al wel een paar keer een mail hebben gestuurd om Viaplay aan te schaffen in MijnKPN. Dit terwijl ze weten dat ik het compleet pakket heb en in dit pakket Viaplay dus niet aan geboden wordt.

Jammer dat dit je tegenvalt. Met de mailing hebben wij al onze klanten willen informeren over Viaplay: niets meer en niets minder.

Wat natuurlijk heel vreemd is is dat KPN klanten mail stuurt om ViaPlay af te sluiten (‘lekker handig via de app onder Entertainment…’) maar dat dag voor KPN Compleet klanten dus blijkbaar helemaal niet kan. Echt heel erg waardeloos en je zou verwachten dat dat soort zaken ook even vermeld zou worden. 


 

Wat natuurlijk heel vreemd is is dat KPN klanten mail stuurt om ViaPlay af te sluiten (‘lekker handig via de app onder Entertainment…’) maar dat dag voor KPN Compleet klanten dus blijkbaar helemaal niet kan. Echt heel erg waardeloos en je zou verwachten dat dat soort zaken ook even vermeld zou worden. 

 

Ook jij kunt met Compleet een abonnement bij ViaPlay afslruiten.

Alleen niet via KPN, maar rechtstreeks via ViaPlay.

 

KPN is een tussenpersoon en verzorgt eigenlijk alleen de facturatie.

En tijdelijk F1 op kanaal 225 tot 1 augustus.

 

ViaPlay bepaald verder wat er wel en niet mag.

ViaPlay is een streamingdienst en kan dus via de app worden gekeken. Zie hier. 

 

En ja, ook bij de concurrenten van KPN veranderen pakketten en ook daar kan niet alles met oude pakketten.


Beste Shyrin

ik heb vandaag mijn profiel ingevuld ik stel het op prijs dat je het even voor mij wilt nakijken.

Groet

Ad


Bedankt voor jouw gegevens, fijn dat ik het voor je mag nakijken!

Voor het huidige Alles-in-1 Glasvezel Standaard abonnement betaal je €82,20 per maand. In een Hussel jasje ziet het er zo uit:
 

Let op: na 04-08-2022 wordt het maandbedrag van Viaplay €13,99, dus komt er €4,- per maand bij. Dan kom je uit op €83,48 per maand.

Had je met het huidige abonnement Viaplay kunnen toevoegen dan kwam je uit op €92,19 per maand tot 04-08-2022 en na 04-08-2022 op €96,19 per maand.

Dat is een verschil van €12,71 per maand: goed om in je afweging mee te nemen!