Skip to main content

ik betaal al jaren voor spotify maar bij navraag bij spotify staat het op free, en bij mijn KPN staat dat ik geen spotify heb, mijn klantnummer is ***

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy

 

Allereerst is het verstandig om uw klantnummer te verwijderen, het forum is door alle mensen met internet te bezoeken en uw klantnummer is persoonlijke informatie. Hiervoor hebben wij een forumprofiel zodat KPN kan zien wie u bent.

 

Het probleem is meestal vrij eenvoudig op te lossen. Op https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm kunt u uw Spotify premium activeren zodat u er gebruik van kunt maken. Deze informatie heeft u ook per mail gehad toen u ook Spotify aan uw abonnement heeft toegevoegd.


Hoi @Jacky2210, welkom bij ons op het forum. Als Spotify actief is kan je het activeren via de de activatielink die Ik_Hussel noemde. Als Spotify Premium niet bij ons actief is, zal dat niet werken. Met het klantnummer (dat we naar je forumprofiel hebben verplaatst i.v.m. privacy) heb ik voor je gekeken, bij dat abonnement is Spotify niet meer actief. Het is daarbij actief geweest maar sinds november 2020 niet meer. Als het om dat abonnement gaat betaal je er sindsdien ook niet voor.

Het kan ook zijn dat je bij een mobiel abonnement nog wel Spotify hebt, maar ik heb daar geen gegevens van. Als je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer) kunt invullen en een seintje geven kan ik er met je naar kijken. 

 

Voor meer informatie over Spotify kan je ook hier kijken: