Skip to main content

Zojuist kreeg ik voor de 2e keer dit jaar een mail van kpn met de bevestiging dat ik Spotify Premium aangevraagd zou hebben, maar dit is niet het geval. Hoe kan dit? Graag per direct verwijderen, wij hebben al een spotify abonnement via spotify zelf. 

@Cindy12345678 Welkom op het forum. 

Erg vreemd dat je bericht kreeg dat Spotify weer aangezet was. Ik zag dat je je forumprofiel al ingevuld had. 

Ik heb Spotify weer opgezegd. Ik ga er vanuit dat dit geen kosten met zich mee zal brengen op de factuur. 

Mocht dit toch het geval zijn, kun dit dan laten weten? Dan ga ik ook daarmee aan de slag! 


Dankjewel Rutger, ik had van de week ook al gebeld met de klantenservice en jouw collega gaf aan dat ze het op dat moment niet op kon zeggen vanwege een lopende order. Ze had mijn gegevens genoteerd en zou het een dag later alsnog doen. Blijkbaar was dat nog niet gelukt dan als ik nu lees dat jij het uit hebt gezet. Ik houd de factuur even in de gaten. Nogmaals bedankt. 


Hoi Rutger, er is 9,99 in rekening gebracht. Ik heb meteen even de factuur van 24 juli gecheckt omdat het toen ook ineens aangevraagd was (en meteen weer uitgezet), toen is ook 9,99 in rekening gebracht. Kan dit svp zsm terug gestort worden? Alvast bedankt. 


@Cindy12345678 Ik zie het inderdaad terugkomen. 

Ik heb geen directe mogelijkheid om het geld terug te storten. Wel heb ik het bedrag verrekend met de volgende factuur. 

Hierop zullen dus 2 maanden kosten voor Spotify in mindering gebracht worden. 


Helemaal goed, dankjewel voor de snelle reactie. Hopelijk word ik niet meer ongevraagd aangemeld. 


Heeft u uw wachtwoord van uw MijnKPN account al eens gewijzigd? Want ... ik zou zeggen dat er iemand stiekem inlogt bij u en Spotify aanzet... toch?


Dat heb ik inderdaad gedaan ja. Blijft een vreemd verhaal. Ik las ergens ook dat er een gevalletje was met Netflix, dat was ook ongevraagd aangezet bij heel veel klanten.