Skip to main content
Antwoord

Bij geplande opnames worden onjuiste namen weergegeven

• October 3, 2025
  • 11 reacties
  • 93 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Sinds kort ben ik in bezit van de nieuwe KPN TV+ ontvanger (DIW7022). Mij valt op dat de naamgeving van de geplande opnames regelmatig verkeerd is. Ofwel de naam van de geplande opname is anders dan in de beschrijving er boven vermeldt staat.  Ook staan geplande opnames soms, in 1x, dubbel vermeld. Ik heb de ontvanger al een aantal keren opnieuwe opgestart, dit mocht echter niet baten. Hoe nu verder?

Beste antwoord door Arjan van KPN

We zijn ermee bezig geweest om dit op te lossen, dus top dat het bij jou nu in orde is ​@JanHW. Vreemd dat dat bij jou nog niet het geval is ​@yms. Kun je eens de volgende stappen uitvoeren om te controleren of het daarna beter gaat: 

Ga naar Instellingen (tandwieltje) → Apparaat → Apps → KPN TV+ → Gegevens wissen → Ok. Daarna moet je een paar zaken opnieuw instellen, maar al je streamingapps blijven gewoon ingelogd. Laat maar weten hoe daarna de situatie is. 

11 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

Kun je een foto maken van zo’n geval en hier delen?

Zie je dat dan ook in de mobiele tv+ app of https://tv.kpn.com/opgeslagen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2025

Ik had al een foto gemaakt, maar weet niet hoe ik hem in deze chat toe moet voegen….?

In de mobiele app is dit niet zichtbaar.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

Met het zwarte icoontje met 2 witte bergtoppen in de Reageer knoppenbalk kun je foto’s toevoegen aan je reactie (3e van rechts) 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2025

Ah sorry, dat wist ik niet. Bij deze:

Zoals je ziet is “De Augurkenkoning” geselecteerd, maar wordt in de omschrijving “Dit was het nieuws” aangegeven.

PS Dank dat je zo snel reageert 😀

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

Dat ziet er inderdaad vreemd uit.

Neem je “Dit was het nieuws” ook op?

Is de software van de tv ontvanger helemaal bijgewerkt? Zie https://community.kpn.com/product-updates

Zie je dit ook na herstart van de tv ontvanger?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 3, 2025

Hij neemt alles wel op en in het scherm “Opgenomen” klopt alles wel. De software heb ik zojuist gecontroleerd en is bijgewerkt. Een herstart verandert weinig, soms zijn er dan andere geplande opnames die weer een andere naam hebben. Dit scherm lijkt steeds te wijzigen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Goedemorgen, Gisteravond veel problemen gehad met het vastlopen van de Box. Ik heb 3x een herstart uitgevoerd. Bijgaand nog een voorbeeld van een dubbele en onjuiste naamgeving in de geplande opnames:

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@JanHW . Welkom hier!

Dank voor je melding en fijn dat je de moeite hebt genomen om dit zo duidelijk te beschrijven. We begrijpen dat het verwarrend is als geplande opnames onjuiste titels hebben of dubbel verschijnen in de lijst. Mogelijk gaat het hier om kleine schoonheidsfoutjes in de interface van de nieuwe TV+ ontvanger (DIW7022), die nog niet helemaal zijn gladgestreken.

Ik zal jouw bevindingen in ieder geval doorgeven aan de ontwikkelaars, zodat zij dit verder kunnen onderzoeken en meenemen in toekomstige verbeteringen. 

• October 20, 2025

Ik heb al weken hetzelfde probleem als JanHW hier beschrijft. Heel irritant want als je even niet oplet verwijder je iets en kom je daar pas na de opnamedatum achter

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 20, 2025

Dat is sterk yms, ik heb zojuist nog even gecontroleerd en bij mij lijkt het probleem nu juist niet meer aanwezig te zijn. ik zal het de komende tijd nog even in de gaten houden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

We zijn ermee bezig geweest om dit op te lossen, dus top dat het bij jou nu in orde is ​@JanHW. Vreemd dat dat bij jou nog niet het geval is ​@yms. Kun je eens de volgende stappen uitvoeren om te controleren of het daarna beter gaat: 

Ga naar Instellingen (tandwieltje) → Apparaat → Apps → KPN TV+ → Gegevens wissen → Ok. Daarna moet je een paar zaken opnieuw instellen, maar al je streamingapps blijven gewoon ingelogd. Laat maar weten hoe daarna de situatie is.