Bij het weergeven van een opgenomen film, geeft mijn iPhone steeds haperingen of terug spring momenten.
Hi
Heb je je toestel al eens herstart sinds dit speelt? Zo ja, dan raad ik je ook aan om de app opnieuw te installeren.
Hopelijk is het daarmee opgelost.
Zo niet, dan een aantal vragen:
- Gebeurt dit alleen bij opgenomen films?
- Gebeurt dit via de wifi, via het mobiele netwerk, of beiden?
Ik hoor het graag!
Opnieuw installeren helpt niet. Zowel op wifi als op 5G storingen. Bij terugkijken als bij het bekijken van films.
Helder, gebeurt dit ook op andere apparaten of alleen op je iPhone?
Wat als je het via TV Online probeert, hapert het dan ook, of gaat het dan wel goed?
Ook ben ik benieuwd of dit al sinds het gebruik van de app gebeurt, of sinds kort. Mocht het sinds kort zijn, is er dan iets veranderd?
Ben je bijvoorbeeld van toestel gewisseld, gebruik je een andere wifi/mobiel netwerk en ben je op een andere locatie?
Op elk device geeft de app storing. Ik heb inmiddels reacties van andere gebruikers gelezen. Ook zij hebben dit probleem meermaals gemeld. Ik heb een iPhone 15 pro. Een iPad 9e generatie. Beide met de nieuwste updates. De KPN app opnieuw installeren helpt niet. Devices opnieuw opstarten werkt niet. Met andere woorden, zoals u zelf weet werkt de app niet en is de KPN te belazerd om dit probleem op te lossen. Het wordt tijd om landelijk aandacht te schenken aan de slechte service van KPN.
Als het bij iedereen slecht werkte dan hadden we dit gemeld, maar dit is niet het geval.
Wat als je het via TV Online probeert, hapert het dan ook, of gaat het dan wel goed?
Ook ben ik benieuwd of dit al sinds het gebruik van de app gebeurt, of sinds kort. Mocht het sinds kort zijn, is er dan iets veranderd?
Ben je bijvoorbeeld van toestel gewisseld, gebruik je een andere wifi/mobiel netwerk en ben je op een andere locatie?
Daarom ben ik benieuwd naar de antwoorden hierop. Heb je dit kunnen testen/uitzoeken?
Ik heb er overal last van. Tv werkt prima. Ik heb op internet diverse meldingen gevonden van mensen waarbij het hapert. Onbekend kan dus beslist niet waar zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.