Skip to main content

Hallo andere,

 

Ik heb hier precies het zelfde probleem. ik ben al maandelijks aan de telefoon geweest met de mensen van kpn en steeds wordt t probleem opgeschoven. ik kreeg het zelfe verhaal dat het aan spotify ligt en vervolgens weer dat het aan kpn ligt. het is mij al meerdere keren belooft dat het teveel betaalde bedrag voor de service die ik niet kan/wil gebruiken, terug wordt gegeven in de volgende factuur. en telkens betaal ik het weer. nu is het mij vorige maand belooft dat het bedrag 10.99 voor spotify niet meer in me factuur zou staan. maar die staat er alweer. dus daar dat ik mijn geld heb terug geboekt.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @B.jansen2000 en welkom bij de KPN Community!

Logisch dat je een oplossing wilt. Het is ook niet gelukt om Spotify via je MijnKPN stop te zetten? 
Zo niet, betaal je deze dan via je mobiele abonnement of via de thuisdiensten? 
Als het via je mobiele abonnement is en je vindt hem bijvoorbeeld onder de ‘Online aankopen’ terug, dan bestaat de kans namelijk ook dat je het abonnement via de App of Google Play store hebt lopen. 
Dan zou je Spotify ook niet in je MijnKPN terug moeten zien. 

Geeft dat een verklaring? Zo niet, laat het hier dan gerust weten!


Ik heb het inderdaad bij mijn mobiel sim abbonement. Ik heb alle google accounts gecheckt. Niks terug gevonden bij kopje aankopen of abbonement. Ik weet niet met welke google account het is gekoppeld, maar ik kan en wil het niet eens gebruiken. 


Check. Het Spotify account waar het om gaat is wel binnen je huishouden in gebruik? Of wordt het voor geen enkel account gebruikt? 

Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen? Met name met het 06-nummer waar het om gaat. 
Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt dan kan ik op onderzoek uit.


Het spotify account waar het om gaat kan ik niet in. Ik heb het opgezegd en vervolgens met het zelfde account een abbonement persoonlijk afgesloten. Daar krijg ik een apparte rekening van en staat ook ala abbonement houder met mijn eigen gegevens. Ik kan dus bij deze niet in dit account. Naar mijn mening bestaat die ook niet meer.

 

Ik heb bij deze de formulier ingevuld


Je geeft aan dat je met hetzelfde account een persoonlijk abonnement hebt afgesloten, dat is dan hetzelfde Spotify als waarbij je eerder de betalingen via KPN deed? Als je nu in je Spotify account kijkt, welke betaalmethode wordt daar dan aangegeven? 

Je profiel is nog leeg, vergeet niet om op “Sla wijzigingen op” te klikken als je alles hebt ingevuld. 🙂


Hallo Sanne, sorry voor mijn late reactie. Ik ben naar een KPN service point geweest en met hen daar ook bekeken hoe we het probleem konden oplossen. ze zagen in de factuur de online betaling van spotify erbij staan maar verder in het systeem konden ze niks vinden. Ze gaven me de tip om mijn account op te zeggen om vervolgens te kunnen checken of ik niet 2 keer betaal voor een account bij spotify. 13 maart houd mijn persoonlijke abbonament op en dan ga ik over naar free spotify account (als het goed is). 

maar er is dus niks in het systeem gevonden over een gekoppelde account. ik kan er zelf ook niet bij. als ik nu iets meer wist over waarmee die is gekoppeld of welke google account die aankoop heeft gedaan kom ik misschien iets verder. maar ik verwacht dat ik er vrij weinig aan kan doen


Hmmm, je kunt dan nog contact met Spotify opnemen. Wellicht kunnen zij voor je nagaan om welk account het gaat. 
Je kunt ook voor de zekerheid op je eigen Google Play of Apple account kijken of daar een betaling richting Spotify op aan staat via de Google Play of App store. Eventueel ook die van huisgenoten. Wellicht is het account waar het om gaat dan ook al snel gevonden. 

Fijn dat in elk geval na 13 maart meer duidelijk is hopelijk. 🤞


Ik heb mijn google account en die van mijn ouder gecontroleerd. Geen van beide heeft een betaling erin staan voor spotify. Ik kan spotify berijken om te vragen aan welk account die is gekoppeld. Maar hoe stel je voor dat ik dat doe? Want het is niet gekoppeld met mijn huidige google en spotify account. Als kpn me kan facturen voor een online aankoop. Kunnen julie dan niet zien met welk account die online aankoop is gedaan. 


Ik zag net pas dat je je forumprofiel aan had gevuld en heb gekeken hoe het met je abonnement zit. Toen zag ik dat je hier al een klacht voor had ingediend, dus onze klachtenafdeling neemt hier binnen 5 werkdagen contact met je over op. 🙂
Hopelijk is dan snel duidelijk waar dit hem in zit en is het ook snel opgelost. 


Reageer