Gg
Geen idee wat je bedoeld maar zeker spannend. Alleen jammer dat Netflix het niet altijd even goed aan kan en hij soms flink moet bufferen.
Kpn die hele Netflix kapt ermee sinds 4 uur ochtend
Wat een ******.
Waarom betaal ik in godsnaam voor dit abonnement glasvezel
Netflix
En de hele sh*t werkt niet als je het nodig hebt.
Echt ik ga mijn abonnement opzeggen.
Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels
2 jaar lid kpn
Mobile kpn
Glasvezel kpn
EN ALLEEN MAAR PROBLEMEN !!
Ik betaal voor 1000 mbit
Ik eis nu echt dat kpn haar *** regelt en mij antwoord want ik heb er nu echt genoeg van mijn geduld met kpn is op.
Echt kpn ik klaag hierbij kpn aan. Ik betaal voor Netflix en 1000 mbit. Ik sta op voor de wedstrijd en de hele shit doet het niet. Ben vanaf 4 uur ermee bezig en uiteindelijk is er geen verbinding. 50 mbit heb ik en geen beeld.
Op elke website die ik kan vinden ga ik dit melden. Elke klacht die ik kan indienen ga ik indienen ik heb er genoeg.
Ik betaal **** 100 euro per maand aan kpn en allen maar gezeik. Wat is dit voor een ****.
Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels
Mijn hele leven ben ik opgestaan voor Mike Tyson en nu flikken jullie mij dit. Kan kpn direct met mij contact opnemen en deze puinhoop oplossen.
Kpn ik ga jullie aanklagen.
Het is zoals het is. Begrijp er alleen niets van.
Ik heb niets gemist blijkt.
Wedstrijd is over en alles doet het weer.
wie heeft er eigenlijk gewonnen?
Het probleem lag bij Netflix, niet bij KPN. Er waren duizenden klachten op sociale media.
Haperingen bij Netflix
Hoe waanzinnig veel mensen onder de bijna 300 miljoen Netflix-abonnees wereldwijd hadden afgesteld op de partij tussen Tyson en Paul, bleek al tijdens de partij voorafgaand tussen Katie Taylor en Amanda Serrano. Meermaals liep de streamingsdienst vast, op weg naar de best bekeken bokspartij ooit die in de dagen vooraf opborrelde tot het absolute kookpunt
Bron: De Telegraaf
wel gek dat het nu uren later nog steeds niet mogelijk is om de wedstrijd terug te kijken op Netflix althans met safari, gemist in chrome doet het wel….
Kan iemand vertellen wie had gewonnen? De kale opa of de met de baart?
Nou dat weet ik niet of het ook niet aan kpn lag. Mijn hele tv en internet haperde en Netflix app was zelf verdwenen ging op zwart en de tv vertelde dat ik 25 mbit had ipv mijn normale 800 mbit. Toen alles was afgelopen ...en ik dus niks had gezien was ook gelijk het internet weer 700 mbit.
dus 300 Mbit feitelijk te kort als ik het goed begrijp??
Het probleem lag niet bij KPN!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.