Skip to main content

Gg

Het probleem lag ook niet bij Nederlandse of Europese providers. Lees maar op X Netflix kanaal de commentaren.

@Jal002 

Als je merkt dat een streamingsdienst zoals Netflix bijvoorbeeld problemen heeft, dan kan het geen kwaad om eens te kijken of je dit probleem ook hebt op andere streamingsdiensten. Bijvoorbeeld op YouTube of een andere die je hebt. 

Als die wel goed werkt, dan kan je met grote zekerheid vaststellen dat het aan die ene streamingsdienst ligt. Als andere streamingsdiensten ook problemen hebben, dan ligt het probleem in huis of bij KPN. En moet dat verder onderzocht worden. 

Maar inmiddels is het duidelijk dat het probleem bij Netflix ligt. 

Raspberry schrijft: 

Het probleem lag niet bij KPN!

Dat denk ik ook. Doet me denken aan begintijd Formule 1 bij Viaplay.

En dit onderschrijft dat ook:

RBxx schrijft: 

Het probleem lag bij Netflix, niet bij KPN. Er waren duizenden klachten op sociale media. 

Haperingen bij Netflix

Hoe waanzinnig veel mensen onder de bijna 300 miljoen Netflix-abonnees wereldwijd hadden afgesteld op de partij tussen Tyson en Paul, bleek al tijdens de partij voorafgaand tussen Katie Taylor en Amanda Serrano. Meermaals liep de streamingsdienst vast, op weg naar de best bekeken bokspartij ooit die in de dagen vooraf opborrelde tot het absolute kookpunt

Bron: De Telegraaf

Netlfix is live streamen ook niet zo gewend, hè.

En dit spreekt boekdelen. Let op de tijdsspanne van de verstoring.

En kijk ook maar eens op Google. Heel erg veel klachten.

Onbegrijpelijk dat je naar twee kerels wilt kijken die elkaar in elkaar tremmen. Buiten de ring wordt je opgepakt en ga je de cel in. Als dit in een ring gebeurt is het ineens “sport”. Nooit wat van begrepen.

Ik heb heerlijk geslapen. 

Dat vriendje van Jutta zal wel 'gewonnen’ hebben. En dat maakt ook al geen donder uit. Het was puur voor de centen. De gage's stonden al vast. Die ouwe 20 miljoen dollar. En Jake kreeg maar liefst 40 miljoen. Gaat ook nergens meer over.

Waarom veel mensen zich bekocht voelen na het gevecht Paul-Tyson

https://www.nu.nl/sport-overig/6335644/waarom-veel-mensen-zich-bekocht-voelen-na-het-gevecht-paul-tyson.html

Zie ook een nieuwsartikel, heel de wereld klaagt over slechte bereikbaarheid van Netflix. Zelf had ik er ook last van, enkel via me telefoon kon ik wel deze grote teleurstelling bekijken.

Reageer