Skip to main content

Net de eerste F1 training gekeken bij Viaplay. 

Eerste 3 kwartier ging goed, daarna alleen maar bufferen.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat het komende weekend. Ik kan nu mooi Viaplay met F1 pro vergelijken……

 

Hoe ging het bij jullie ?

Ah, ik zag al op Facebook.

Ik was niet de enige…..😡


Net de eerste F1 training gekeken bij Viaplay. 

Eerste 3 kwartier ging goed, daarna alleen maar bufferen.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat het komende weekend. Ik kan nu mooi Viaplay met F1 pro vergelijken……

 

Hoe ging het bij jullie ?

ik keek via de app via Apple TV, omdat ik daar de beste ervaringen mee heb met het kijken naar VIaplay. Inderdaad een  behoorlijke storingen(het leek op een heftige regenbui in beeld) en nog een paar mindere buffer momenten. Dit ben ik niet gewend. Dacht dat ik ergens gelezen had dat Viaplay voor een betere verbinding zou zorgen, of misschien komt dat nog. Ik kijk het nu via F1 TV.  Kijken of we dezelfde storingen gaan zien.


Hi @Jumbo, die piek zag ik ook. Ook op de website van Allestoringen. Als alternatief kun je zeker de F1 pro app gebruiken, scrol daar naar beneden om te zien hoe je de app op de verschillende platforms kunt installeren. 

 

Voor andere lezers, lees hier hoe je Viaplay en F1 Pro kunt bestellen, activeren en installeren:

 

 


F1 pro . Net daar ook de eerste training gekeken. Beter beeld en geen storing gezien.  


Hallo @Jumbo ,

Er was een storing door problemen in de glasvezelverbinding van Viaplay tussen Hilversum en Zweden. 

bron : Jarco Kriek van Totaal TV 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viaplay-formule-1-storing-door-problemen-glasvezelverbinding-/

 

De storing is bekend bij Viaplay en ze zijn bezig om dit op te lossen. Het beeld werkt alweer, nu moet het geluid nog gelijk gaan lopen aan het beeld. 

Een alternatief is de F1 pro app .

Meer informatie over die app staat hier: