Skip to main content

Canal+ is weer in Nederland, gaat deze dienst straks ook bij KPN komen?

Zodat je die kunt toevoegen bij jou abonnement? 😉

Het is mogelijk om de app uit de Google Play Store te downloaden op de TV+ ontvanger. En dan bij Canal+ zelf het abonnement te nemen. 


Een abonnement nemen gaat best lastig, gaat niet via iDeal. Maar via Visa Card of PayPal. 


Wat stom. 

Willen ze (écht) voet aan de grond krijgen in Nederland zullen ze toch echt aan iDeal moeten. 

In Nederland is de integratie van creditcard best laag. Behalve bij de flinke salarissen. 


Wat stom. 

Willen ze (écht) voet aan de grond krijgen in Nederland zullen ze toch echt aan iDeal moeten. 

In Nederland is de integratie van creditcard best laag. Behalve bij de flinke salarissen. 

Ik heb het nu betaald via Paypal, maar ja echt blij ben ik er niet mee. En Canal+ voor Nederland zit in Luxemburg.

Snap je het nog? 😂🙈


Gelukkig hebben we loop volgend jaar een Mastercard Debit card net als in de rest van de wereld (ipv de huidige Maestro Debit) Geen verschrikkelijke ideal of Creditcards meer benodigd, dan kunnen we gewoon wereldwijde betalingen doen zonder gedoe.

 

En Canal+ is waardeloos. Blij dat die 7 dagen bijna voorbij zijn. Bah!


Kun je dat waardeloos uitleggen? Dat zou mensen kunnen helpen bij een keuze.


Dat kantoor snap ik wel. Fiscaal en het feit dat dat tevens het hoofdkantoor is. FF een ruimte of zelfs één bureau vrij maken voor Nederland kost dan niet veel. 

En met het internet kunnen ze met een goede verbinding ook nog in Timboektoe gaan zitten 😁.

Is er iets in het aanbod wat je wilt zien, Dennis? Of gewoon voor de heb 😀. Volgens mij 'verzamel’ je streamingdiensten 😎😉😜

NOTA BENE volgens mij is ie nog niet eens officieel in Nederland. Ik krijg alleen de franse versie:

https://www.canalplus.com/ .


Geen verschrikkelijke ideal of Creditcards meer benodigd, dan kunnen we gewoon wereldwijde betalingen doen zonder gedoe.

Weet je dat iDEAL juist de standaard lijkt te gaan worden in Europa? (Klik)


@PeterG https://www.canalplus.nl

 


Geen verschrikkelijke ideal of Creditcards meer benodigd, dan kunnen we gewoon wereldwijde betalingen doen zonder gedoe.

Weet je dat iDEAL juist de standaard lijkt te gaan worden in Europa? (Klik)

Uiteraard, net zoals het tzt ook Wero gaat worden.


@Dennis Schreve, dit is helemaal nieuwe voor mij. Heb er nog niets over gehoord, dus ik verwacht van niet. Mocht het ooit komen dan zullen wij dat uiteraard delen.