Skip to main content

Beste, Ik heb glasvezel internet met snelheid van 1 GB, ik haal op m'n telefoon 650 Mbps en op mijn laptop 130 Mbps ( erg laag)en dat schommelt iedere keer.

Ik kan geen normaal beeld krijgen van mijn laptop (130 Mbps) naar mij tv(220 Mbps snelheid) met Chromecast, sterker nog met 650 Mbps via mijn smartphone lukt het ook niet een local video te streamen.

Loopt vast, hapert en beeldkwaliteit is van een SD.

Superirritant en niet te doen.

Dit probleem had ik nooit gehad toen ik bij Ziggo zat,met een maximumsnelheid van 400 MBPS.

Er is  vast ietsmis  met de modem, van KPN kan niet anders, want ik heb nu met een oud Tp-Link router met een max snelheid  (300mbps ) van 60 Mbps kan makkelijk  streamen zonder genoemde probleem.

Dit kan en mag toch niet!!

Kan iemand ajb me vertellen hoe het kan?

help A.U.B.

Alvast bedankt.

PS: ik heb alles gedan, gereset,….

iPhone maar dat is nooit een probleem geweest 


iPhone maar dat is nooit een probleem geweest 

Dat weet ik, maar met de nieuwe KPN TV+ app is dat op de iPhone en iPad helaas wel een probleem.

Op een Android telefoon of tablet kan je wel gewoon casten naar een Chromecast en ik hoop dat dat heel binnenkort ook weer op de iPhone en iPad zal kunnen.


Naar de tv casten met een iPhone was nooit een probleem. Echter sinds een week kan ik geen opnames meer casten. Zeer irritant. Ik krijg dan alleen een scherm met ‘klaar om te casten’ waar ik niks mee kan. Live programma’s lukken wel. Wie heeft voor mij een eenvoudige oplossing. Ik ben niet zo digitaal vaardig.


Hi @Pientje888! We hebben meer meldingen over problemen met het casten naar een Chromecast ontvangen, dus zou je in ons Chromecast problemen met de TV app topic een reactie achter willen laten met de gevraagde gegevens?
Dan kunnen we dit onderzoeken!


Reageer