Skip to main content
Beantwoord

Casten met TV+ werkt niet met nieuwe iPhone

• March 16, 2025
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Sinds ik een nieuwe iPhone heb afgelopen week, werkt het casten met de KPN tv+ app niet meer naar mijn tv. In mijn tv zit zowel een (externe) chromecast, als intern, alleen beide opties geeft de KPN tv+ app niet meer aan nu als ik wil casten.

Wat kan hieraan worden gedaan?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Vince11, welkom op onze community! Dat is merkwaardig! Kun je andere apps wél casten? Je bent wel met hetzelfde wifinetwerk verbonden?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 18, 2025

Hoi ​@Vince11, welkom op onze community! Dat is merkwaardig! Kun je andere apps wél casten? Je bent wel met hetzelfde wifinetwerk verbonden?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 18, 2025

Dankjewel. Andere apps zitten al op mijn tv (zoals Netflix enz), waardoor ik die niet hoef te casten. Ik maak alleen met de kpn tv+ app gebruik van het casten. Beide toestellen (tv en telefoon) zijn inderdaad met hetzelfde wifinetwerk verbonden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat snap ik, maar kun je eens kijken of dat casten wel zou lukken? Ik vermoed dat het iets in je telefoon is. Welke iphone gebruik je?