Skip to main content
Beantwoord

Casten naar tv via KPN app lukt sinds kort niet meer

  • 6 April 2024
  • 30 reacties
  • 1003 keer bekeken

Sinds kort lukt het niet meer om te casten naar de tv. Ik zie domweg de televisie niet meer als mogelijkheid. Met Netflix, Primevideo en NPO start lukt het wel. Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet. Met onze andere iPad lukt het wel. Helaas hebben we niet altijd beide iPads beschikbaar….. Graag een oplossing. 

Verwijder eens de cache van de tv app.

Bij een Android gaat dat via het Android menu onder Apps.

Hi Peter, bedoel je de cache van KPN TV+ op mijn iPhone of bedoel je de cache van de ingebouwde chromecast op mijn televisie? (In beide gevallen moet ik even uitpluizen hoe dat moet 😃)


Dit.

de cache van KPN TV+ op mijn iPhone

Ik las in een ander topic dat die daarna weer kon casten. 


Dit.

de cache van KPN TV+ op mijn iPhone

Ik las in een ander topic dat die daarna weer kon casten. 


Oké, helder. Net gedaan, maar helaas geen effect.

Morgenochtend ga ik op vakantie. Daarna maar weer eens opnieuw aan de slag met dit probleem (of wie weet is het dan ineens opgelost 😃)

@ Peter: dank voor al je reacties en tips. Wordt zeer gewaardeerd!


Fijne vakantie, @WMKK! Hopelijk is het probleem bij terugkomst automagisch opgelost 😄 En anders zien we je wel terug en kunnen we verder meedenken.


Ik startte dit onderwerp bijna een half jaar geleden maar ook bij mij bestaat het probleem nog steeds. Ik heb nog 1 oude iPad waar de nieuwe app nog niet opstaat waar ik gewoon nog mee kan casten. Helaas geeft het systeem aan dat ik de nieuwe app moet downloaden en dat de oude app er binnenkort mee ophoud. 

Ik begrijp echt niet dat het nu nog niet opgelost is. We gebruiken 2 apple telefoons en 2 nieuwe iPads. Met geen van deze apparaten lukt het nog te casten naar een tv op onze vakantieplek.


Reageer