Skip to main content
Beantwoord

Chromecast issue, kan niet casten vanuit KPN TV+ app naar TV

• January 4, 2025
  • 30 reacties
  • 2831 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

• Nieuwkomer
  • August 5, 2025

Beste Jasper, vaak zet ik de tv aan als ik ga slapen. Dan steem via mijn telefoon een serie via de kpn app naar de tv. Dan is het tv-tje wit wanneer ik voor een van mn chroom cast gekozen heb. Tot zover niets aan de hand. De tv zet ik op de timer. Als ik midden in de nacht wakker wordt en dan de tv weer aanzet, dan is het tv icoontje grijs en niet aan te klikken. Ook niet als ik via de hime app de connectie verbroken heb. Dan moet ik eerst alle data in de app verwijderen. Helemaal.opnieuw inloggen en dan weer een programma aanzetten. 

Als ik midden in de nacht ipv via kpn tv, via een andere bv Netflix of Prime, dan is totaal niet aan de orde. 

Ergens is er een programmeer fout in het afsluiten van de vorige actie met een nieuwe want zoals beschreven, na het verwijderen van de data (alleen cache is niet voldoende) is het weer mogelijk om te gaan kijken.

Leg even de voorlaatste update programmeer regels over de nieuwe, vast ergens een " of ; of . Vergeten op te nemen.

Jasper van KPN
Moderator

Dat het icoontje grijs wordt heb ik meer gelezen inderdaad, die heb ik naar aanleiding daarvan bij de ontwikkelaars gelegd. Ik zal jouw voorbeeld daar aan toevoegen zodat ze meer voorbeelden hebben. Heb je daarvoor ook het type (merk en model) telefoon wat je daarvoor gebruikt voor me, en welke versie van het besturingssysteem (iOS of Android) daar op staat? Dan kan ik het compleet toevoegen.

• Nieuwkomer
  • August 6, 2025

Samsung S21FE, Android, laatste versie 15

• Nieuwkomer
  • August 6, 2025

Oppo, Reno 10 pro 5g up to date 15.0.0.801

Jasper van KPN
Moderator

Dank beiden! Ik heb beide modellen + versies doorgegeven zodat dit meegenomen kan worden door de ontwikkelaars.