Ik wil mijn 3 mnd KPN cadeau abonnement van cinetree nu stopzetten, want de 3 mnd zijn morgen om. Maar ik zie nergens een optie bij Mijn KPN om dit aan te vinken. En bij Cinetree zelf is het ook niet mogelijk, omdat ik daar geen abonnement heb, het is een cadeau bij KPN. Graag ontvang ik een antwoord, waar ik dit moet stopzetten.
Bij het aanbod stond ook dat ik automatisch een mail zou krijgen van KNP als periode afliep, maar die heb ik (nog) niet gekregen.
Even moe van al die films en documentaires? Dan kun je jouw lidmaatschap als volgt stopzetten:
Zorg dat je ingelogd bent op het account dat opgezegd moet worden.
Klik op je naam rechtsboven.
Onder het kopje ‘Abonnement & facturen’ vind je onderaan ‘abonnement opzeggen’.
Lees de volgende pagina even rustig door en voltooi de te volgen stappen.
Hierna is je afmelding voltooid.
Je ontvangt een opzegbevestiging via de mail.
Na opzegging van het lidmaatschap kun je nog films kijken tot aan de dag waarop de eerstvolgende geplande afschrijving zou plaatsvinden. Heb je binnen 24 uur nog geen bevestiging van je opzegging ontvangen? Mail ons dan even op info@cinetree.nl, want dan is jouw opzegging niet goed doorgekomen.
Ik sluit regelmatig dit soort gratis abonnementjes af, en kan mij niet herinneren van KPN ooit een herinneringsmail of iets dergelijks gekregen te hebben. Hoeft ook niet, want abonnementen worden altijd stilzwijgend verlengd...je moet het gewoon zelf goed in de gaten houden.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.