Skip to main content

Op mijn domme TV boven kijk ik al heel lang Netflix via de decoder (vip5202). Alleen via deze decoder (beneden zelfde probleem) kan ik de series van Star Trek zoals the next generation of deep space nine niet meer vinden.

Kijk ik via andere apparaten, staan deze series gewoon op netflix werken ze ook prima. Rara, wat is hier aan de hand?

Heb de decoder al gereset, maar dat helpt niks.  Ik gebruik geen vpn of iets dergelijks. Sowieso de laatste maanden niets gewijzigd qua instellingen. 

Als u die titels invult in het zoekveld bij Netflix komen ze ook niet tevoorschijn ?


Nee,  helaas niet.


Helaas……. 'Star Trek: The Next Generation' Leaving Netflix in April 2022 - What's on Netflix (whats-on-netflix.com)

'Star Trek: Deep Space Nine' Leaving Netflix in July 2022 - What's on Netflix (whats-on-netflix.com)

Inderdaad nog wel via andere apparaten te zien….🙂


Dankjewel, hiervan ben ik op de hoogte en dit gaat over de Amerikaanse Netflix. In Nederland verdwijnen de series vooralsnog niet, al zal dat met de komst van Skyshowtime (o.a. Paramount). Ook niet zo lang meer duren.


https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggoabonnees-hebben-problemen-bij-kijken-films-en-series-netflix/

Wat een toeval!!! Exact dit probleem bedoel ik.


Da's inderdaad niet zoals het hoort, @Hubert77. Series die in Nederland gewoon beschikbaar zijn moet je ook zonder problemen kunnen kijken. Wil je jouw forumprofiel invullen? Dan ga ik hier eens navraag over doen. 


gedaan.


Dank je, @Hubert77. Ik zie geen gekke dingen eruit springen rondom je aansluiting. Dus ik ga dit even navragen bij de tv mensen. Ik kom er later van de week bij je op terug.


Raar maar waar. Ik heb zelf geen dingen meer geprobeerd of gewijzigd in de instellingen. Toch is de content nu weer  beschikbaar. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat dat komt door een update die de decoders bij mij thuis kregen deze week.


Excuses voor de vertraging in antwoord, @Hubert77. Ik had hier nog geen terugkoppeling op, maar goed om te lezen dat het nu wel weer werkt. Dan hoef ik daar niet een herinnering achteraan te sturen 🙂 Zou kunnen dat het inderdaad door de update weer goed gesprongen is.Â