Skip to main content

Hallo, weet iemand of de kwaliteit van het streamen nog in te stellen is in de tv+ app om het dataverbruik te verminderen. Eerst kon dat via instellingen in de player maar daar staat bij mij alleen nog ondertiteling aan of uit zetten. De klantenservice kon mij ook niet verder helpen. 
nu is het verbruik ongeveer 4GB per uur, dan gaat de 50GB snel op als je veel in het buitenland werkt. 
alvast bedankt 

Als je iets kijkt, dan kun je rechtsboven met het tandwieltje de beeldkwaliteit instellen... toch?


Hallo, dat was eerst wel. Maar nu alleen ondertiteling aan/uit zetten. 
 


In heb rechtsboven nog gewoon een tandwieltje hoor...


Dat tandwieltje heb ik ook, alleen staat daar alleen nog ondertiteling. 

 


Ik zie dat u de tv+ app heeft. Die heb ik nog niet.


08.38.01 is vorige week geüpdatet. 


Klopt, tv+ app. Bij itv app kon je het wel aanpassen. Nu is het voor mij onduidelijk wat het standaard verbruik is en of het überhaupt nog aan te passen is. Teruggaan naar de itv app gaat ook niet, pakt automatisch de tv+ app. 


Hi @Maatje1969, welkom hier. 

Het klopt inderdaad dat je in de nieuwe app dit niet meer kunt instellen, er wordt nu automatisch de beste resolutie/bitrate gepakt. We zijn wél bezig om dit ook in de nieuwe app mogelijk te maken. 


Het klopt inderdaad dat je in de nieuwe app dit niet meer kunt instellen, er wordt nu automatisch de beste resolutie gepakt.

Dit heeft toch niet met de "resolutie" te maken maar met adaptieve bitrate?

Ik ben wel benieuwd wat de parameters zijn die die adaptieve bitrate aansturen.

 

@Alex van KPN, De door jou geplaatste link leidt naar de inlog pagina van Gainsight voor kpn-nl.


Dankjewel wjb, ik heb het aangepast. 


Hi @Maatje1969, welkom hier. 

Het klopt inderdaad dat je in de nieuwe app dit niet meer kunt instellen, er wordt nu automatisch de beste resolutie/bitrate gepakt. We zijn wél bezig om dit ook in de nieuwe app mogelijk te maken. Op onze kennisbank vind je een lijst met bekende bevindingen van de TV+ app en alles wat er op de agenda staat. 

Bedankt voor de reactie. We wachten af en hopelijk wordt het snel aangepast. 
bij die link krijg ik een melding dat ik geen toegang heb.