Skip to main content

Ik heb een abonnement op Dazn voor het kijken naar americain football. Op de Android telefoons werkt dit prima. Heb nu op de box van kpntv+ de app geïnstalleerd maar het lukt niet om met mijn account in te loggen. Blijft hangen op de button "watch".

Herkent iemand dit en zijn er gebruikers die Dazn wel kunnen inloggen.

Precies hetzelfde, op mobiel geen probleem, maar op smart tv wel. Maar beoordeling van de tv app is 1,3 sterren en iedereen klaagt er over. Geholpen word je niet door die chatbots. Verschrikkelijk vooral met komend weekend, had wel zin in een pre

season pot. Word dan maar op de tablet kijken ofzo.


Precies hetzelfde, op mobiel geen probleem, maar op smart tv wel. 

Zou je die app eens kunnen starten vanuit de instellingen i.p.v. vanuit de apps.

Werkt hij dan wel goed?


App start wel op, je kan gewoon niet inloggen.


App start wel op, je kan gewoon niet inloggen.

Ook als je hem via het apps scherm binnen instellingen start?


Hoi Pascal.  Dit ook geprobeerd via instellingen maar inloggen doet het dan ook niet. Daarna geprobeerd met de app verwijderen in instellingen en opnieuw via Google playstore geïnstalleerd. Ook dan geen positief resultaat.

Waren zeker goede suggesties. Heb je nog meer ideeën 

 


Hoi @Yvon004, welkom op het forum. Als jij en @Pascal22 er beiden tegenaan lopen en de reviews van de DAZN app laag zijn lijkt het aan hun app te liggen. Zij zullen daar dan een update voor moeten uitbrengen, wij hebben daar geen invloed op.


Als jij en @Pascal22 er beiden tegenaan lopen en de reviews van de DAZN app laag zijn lijkt het aan hun app te liggen. Zij zullen daar dan een update voor moeten uitbrengen, wij hebben daar geen invloed op.

Apps die voor zowel telefoon, tablet als Android TV uitgebracht worden hebben verschillende launcher categorieën . Het lijkt er op dat de TV+ app de verkeerde launcher category gebruikt bij het starten van een app. Vandaar mijn vraag om de app eens via instellingen te starten.

Zie ook het onderstaande topic.

VPN Client Pro app werkt niet meer goed op TV+ Box | KPN Community


heb dit geprobeerd via instellingen maar kom dan in hetzelfde inlogscherm waar je niet verder komt.


Ook geprobeerd, geen resultaat helaas.