Skip to main content

Goedemiddag,

bij het activeren van mijn spotify premium gratis krijg ik de volgende melding 'Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld.’ waarna ik niet verder kom. Meerdere malen gebeld om dit op te lossen maar tot op heden nog geen reactie c.q. oplossing. Weet iemand hier een oplossing voor?

Hoi @stijn kox. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Spotify Premium en dat je deze melding te zien krijgt. Probeer je een bestaand account te upgraden naar Spotify Premium of een nieuw account aan te maken? Op deze pagina kan je een Spotify account activeren.


Hoi @stijn kox. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Spotify Premium en dat je deze melding te zien krijgt. Probeer je een bestaand account te upgraden naar Spotify Premium of een nieuw account aan te maken? Op deze pagina kan je een Spotify account activeren.

@stijn kox Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels al gelukt is om jouw Spotify account te activeren. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!