Skip to main content
Beantwoord

De YouTube app op mijn LG tv sluit direct af bij het opstarten

  • 4 September 2024
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Sinds 4 september 2024 heb ik wanneer ik YouTube opstart op mijn LG tv problemen met het opstarten van youtube hij start op en sluit na een paar seconde direct weer af en het homescreen komt weer tevoorschijn.

Ik heb het kpn tv kastje van de stroom afgehaald, het modem opnieuw opgestart evenals het glasvezel kastje, zelfs de tv opnieuw opgestart.

Niets hielp totdat ik via de instellingen van de tv de YouTube app naar de fabrieks instelling terug gebracht heb, oftewel de updates verwijderd.

Hierna werkte YouTube weer als vanouds.

Dus waarschijnlijk zit er na de laatste automatische YouTube update een fout in de update.

Hallo @Johannus de doper 

 

Dat heeft dan toch sowieso niets met de KPN TV ontvanger, modem en glasvezel kastje te maken als alleen de YT app op je LG TV een probleem heeft.

 

Wat je ook nog kan proberen is om de TV te resetten naar fabrieksinstellingen (noteer dan wel eerst de instellingen als je die gewijzigd hebt) en dan te kijken of daarna de YT app met de laatste update wel werkt.
Als het dan wel werkt dan was er waarschijnlijk iets in instellingen of cache van de TV corrupt geraakt.
Als je dan hetzelfde probleem hebt dan ligt het aan de update van de YT app op je TV, dat is iets wat LG moet oplossen.


Het ging mij er meer om dat wanneer iemand anders hetzelfde probleem zou hebben dit de oplossing was.

Scheelt weer een hoop gedoe.


Reageer