Skip to main content

Beste KPN,

Ik stel hier dezelfde vraag als vorig jaar omdat hetzelfde probleem zich voordoet. (dat topic is inmiddels gesloten omdat het toen door KPN is opgelost)

Sinds enkele dagen is het niet meer mogelijk om met onze TABLET (Samsung Galaxy Tab.4 / Android 5.0.2.) via de App een live programma te bekijken. 

Bij inloggen via de browser lukt het wel, maar dan zit er zowel boven als onder in beeld een hinderlijke balk, die niet in de App zit.

Hetzelfde probleem, precies één jaar later! Wat is hiervan de oorzaak, en nog belangrijker hoe moet dit opgelost worden? Vorig jaar bleek het iets te zijn (uppdate?) dat bij KPN zelf verholpen kon worden, ik hoop dus dat dit ook nu mogelijk is.

Graag uw reaktie, bij voorbaat dank!

Hartvoordieren.

“beste KPN” 

 

@Hartvoordieren

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.😉😊

 

Wat je zou kunnen proberen is:

Verwijder de KPN app op de tablet.

Installeer daarna de KPN app opnieuw.

Hopelijk werkt hij daarna weer goed.

 

P.S.

Je zit wel op je eigen KPN netwerk? 


Beste Joop2011,

Dank voor je antwoord.

Ik zit op mijn eigen KPN netwerk.

Heb al gekeken naar het opnieuw installeren via Google Play, dan komt er een melding dat het niet mogelijk is om de App op dit apparaat (die genoemde TABLET dus) te installeren. Wel gek, omdat die App er nu op diezelfde tablet gewoon wel opstaat. Hij werkt alleen niet meer naar behoren.

De App nu verwijderen vind ik ook een beetje tricky.

Wat is wijsheid in deze?

Dank je wel alvast voor jouw moeite hoor!

@Hartvoordieren 


Je kan alleen opnieuw installeren, als je hem eerst hebt verwijderd. 

Hier vind je wat tips.

 

Ik zie dat de tablet van 2014 is.

Het kan zijn dat deze “oude” Android versie de app niet meer ondersteund. 


Beste @joop2011 

Dank voor je reactie!

Dan ga ik nu moed verzamelen om deze tip te proberen.

En anders dan toch maar een nieuwe aanschaffen, even doorsparen dan maar!

In elk geval erg bedankt voor je advies! 👍

@Hartvoordieren


Dan ga ik nu moed verzamelen om deze tip te proberen.

Ach, de app doet het nu ook niet.

Maar. Android 5 is veel te oud voor de app. De ondersteuning is nu, voor tablets, van af Android 10. 

En er is ook al Android 11, 12 en zelfs 13.


Hi @Hartvoordieren, ik denk graag mee. 

Als ik het goed zie is dit een redelijk oude tablet (2014), en met Android 5 werkt dit inderdaad niet. Ik verwacht dat Samsung deze tablet niet meet heeft geupdate, maar ik twijfel wel. Zou je voor de zekerheid deze stappen willen proberen?

  1. Veeg vanaf je startscherm omhoog.
  2. Tik op de zoekbalk en type 'systeem'
  3. Tik op 'systeem'
  4. Tik op 'systeem update'
  5. Tik op 'downloaden en installeren' mits er een update beschikbaar is.
  6. Na het herstarten is je toestel weer up-to-date!

 


Geprobeerd, maar niet gelukt.

Dank voor het meedenken!

@Hartvoordieren 


Een tablet uit 2014 ga je mijns inziens ook niet upgraden naar Android 7 of hoger. Voor kpn itv.

Al betwijfel ik of de nieuwe itv app nog werkt onder Android 7…. Al eerder uitgesproken. Ik vermoed dat die informatie op de site en hier in de kennisbank inmiddels wat verouderd is.