Skip to main content

via kpn is 3 maanden gratis Disney. Als ik mij wil registreren bij Disney moet ik kiezen uit maandelijks 10,99 of jaarlijks. 
tis toch gratis? Of wordt dit verwerkt op de factuur?

U moet dit activeren via Mijn KPN...Dan hebt u Disney Plus 3 maanden gratis, @Renl.


Ik heb dat gedaan via kpn. Maar moet een account aanmaken bij Disney. Dan staat de prijs per maand vermeld. 


Op de volgende manier zou het moeten lukken, @Renl:

 

Ga naar de website van de partner voor meer informatie over activering van je account. 

 

Voltooi de aankoop van het Disney+-abonnement bij de externe partner

Je ontvangt per e-mail of sms, of op het scherm een bericht met een link waarmee je je Disney+-abonnement kunt activeren

Klik op de activeringslink om naar de Disney+-website of mobiele website te gaan

Voer je e-mailadres en wachtwoord in en selecteer Doorgaan

Accepteer de Overeenkomst voor abonnees van Disney+ 

 


Op de volgende manier zou het moeten lukken, @Renl:

 

Ga naar de website van de partner voor meer informatie over activering van je account. 

 

Voltooi de aankoop van het Disney+-abonnement bij de externe partner

Je ontvangt per e-mail of sms, of op het scherm een bericht met een link waarmee je je Disney+-abonnement kunt activeren

Klik op de activeringslink om naar de Disney+-website of mobiele website te gaan

Voer je e-mailadres en wachtwoord in en selecteer Doorgaan

Accepteer de Overeenkomst voor abonnees van Disney+ 

 

De "externe partner" is hier dus KPN. Dit komt van de website can Disney.


Dank voor je antwoord. 
 

Voltooi de aankoop van het Disney+-abonnement bij de externe partner? als ik dit doe dan hebben ze het over de maandelijkse bijdrage. Of zal dit op de werkelijke factuur gecrediteerd worden?


De maandelijkse bijdrage is de eerste drie maanden nul euro. Staat bij mij ook op de factuur.


Thanks 


Heb geen SMS ontvangen  met link voor disney plus.


Heb geen SMS ontvangen  met link voor disney plus.

Je krijgt geen sms, @Irma23. Kijk in de mail ook even in het spamfolder.


mooie van deze actie is dat je dus 3 maanden niks betaald voor Disney en extra 5 euro korting krijgt op je factuur thuis (combi korting) dus win win situatie 😀


Alle genoemde stappen gedaan.. Uiteindelijk kom ik toch uit om 10.99 te betalen.. Hoe kan dat? Wat doe ik fout


Net als Pattyp412 alle stappen via KPN.com doorlopen wordt doorgelinkt om Disney account aan te maken… daarna kiezen per maand of per jaar betalen. Onder die keuze staat dat we € 0,01 wordt afgeschreven. Klinkt op zich logisch. Dan klik ik door naar bevestig en betaal. Vervolgens opent doe mijn bank app voor het abonnementsgeld van €10,99 af te schrijven…. Als ik bij mijn KPN ID en op mijn tv kijk staat er geabonneerd, 3 maanden gratis. Maar Disney wil dus gewoon €10,99 afschrijven. Dus inderdaad…. Wat gaat hier fout? 


Was gelukt.. Activate link dag erna ( vandaag ontvangen) 


Was gelukt.. Activate link dag erna ( vandaag ontvangen) 

Dank voor je reactie, ik bewaar mijn geduld nog even😊


het is voor mij toch nog niet helemaal duidelijk. Het activeren lukt. Dan ga ik naar Disney om de app te downloadenen komt ik uit bij per maand 10,99. Dat moet ik voltooien en accepteren. Dan gaat hij naar mijn App Store en moet ik het voltooien. Maar dan kost het toch gewoon 10.99 in plaats van gratis. ik durf het gewoon niet te doen want ik ben bang dat ik dan aan zo’n abonnement vastzit. Abonneer……..Dat is niet wat ik wil. Ja drie maanden oké maar daarna niet meer. ik wil alleen die actie doen. Moet ik toch abonneren? Kan iemand mij een jap en Janneke uitleg geven aub.

dank 

bram

 


 


Deze email heb ik een dag later na activate in kpn ontvangen.. Stappen doorlopen en dan werkt het... Bij mij via mijn smart tv 


@Pattyp412 fijn dat het gelukt is!

@Bob63 zoals ik het lees, lijkt het toch niet helemaal goed te gaan. Heb je Disney+ bij KPN besteld en een bevestiging + activatielink vanuit ons, KPN, ontvangen? 

Via de activatielink activeer je Disney+ en maak je direct een account aan bij Disney+ of log je in met een bestaand Disney+ account. Als dat gelukt is, dan kun je de Disney+ app downloaden (op jouw mobiele apparaat of smart tv) en inloggen met jouw account. 

Alle stappen en informatie staan hier op een rij:
 


Onze aanbieding is 3 maanden gratis Disney+ en daarna €10,99 per maand: de eerste 3 maanden worden er geen kosten in rekening gebracht. 

Laat je weten of het gelukt is of bij welke stap het niet goed gaat?


Dus je zit na 3 maanden vast aan een Disney abonnement waar je niet meer vanaf komt 


Nee, @Kyra38 je zit niet vast aan een abonnement waar je niet meer vanaf komt:

Na de 1e maand kun je een extra optie uitzetten, via MijnKPN of via onze telefonische klantenservice.
Je kunt of zelf een aantekening maken om het Disney+ tegen de afloop van de actieperiode uit te zetten of de herinnering per e-mail afwachten. 


het is voor mij toch nog niet helemaal duidelijk. Het activeren lukt. Dan ga ik naar Disney om de app te downloadenen komt ik uit bij per maand 10,99. Dat moet ik voltooien en accepteren. Dan gaat hij naar mijn App Store en moet ik het voltooien. Maar dan kost het toch gewoon 10.99 in plaats van gratis. ik durf het gewoon niet te doen want ik ben bang dat ik dan aan zo’n abonnement vastzit. Abonneer……..Dat is niet wat ik wil. Ja drie maanden oké maar daarna niet meer. ik wil alleen die actie doen. Moet ik toch abonneren? Kan iemand mij een jap en Janneke uitleg geven aub.

dank 

bram

 

Bij mij precies hetzelfde, via link KPN geactiveerd.

er staat ook u bent geabonneerd in de KPN app. maar kan niets kijken want kom dan  op Disney 

site en moet 10,99 betalen.

Zelfs met hulp van KPN medewerker is het niet gelukt helaas 

Dus dan maar geen Disney+

 


Geschat met Disney  hier over.. Zij kunnen zien of het is gekoppelt ja of nee.. Kunnen ook uitleg geven.  Succes 


Maar is het ook gelukt met hulp van Disney?


Yes... Toevallig kreeg ik op dat moment link van kpn om te koppelen... 


Bij mij precies hetzelfde, via link KPN geactiveerd.

er staat ook u bent geabonneerd in de KPN app. maar kan niets kijken want kom dan  op Disney 

site en moet 10,99 betalen.

Zelfs met hulp van KPN medewerker is het niet gelukt helaas 

Dus dan maar geen Disney+


Dat zou jammer zijn, @Cooper15, zeker als het al gelukt is om Disney+ te activeren.

Ik vraag mij af waar het nu niet goed gaat, kun je aangeven of je alle stappen doorlopen hebt en waar het dan niet goed gaat?

  1. Klik op Disney+ activeren
  2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)
  3. Activeer Disney+ bij KPN

Stap 1 tot en met 3 is gelukt, begrijp ik uit jouw bericht?

  1. Ga door naar de Disney+ website en maak een Disney+ account aan of gebruik je bestaande Disney+ account
  2. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten
  3. Log in met het door jou aangemaakte account of je bestaande Disney+ account

Als je nu inlog met het Disney+ account, dan hoef je niet opnieuw te betalen/ een abonnement af te sluiten, want door het activeren via de link die jij van ons gekregen hebt, er is al een koppeling gemaakt met het Disney+ account. Ik vind daarom de melding dat je €10,99 moet betalen zo gek… Ik lees graag van je!


Reageer