Skip to main content

Ik heb de bestelbevestiging ontvangen voor het afsluiten van Disney+ echter als ik het probeer te activeren op mijn telefoon  krijg ik de melding activeren moet via pc of laptop. Wanneer ik vervolgens op een pc probeer te activeren krijg ik de melding dat ik niets besteld heb. Ik heb geprobeerd te activeren via 5G en Wifi maar werkt beide niet. Iemand enig idee?

Het is mijn enkel gelukt via de pc…


Goedemorgen @Bowie D, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

We zijn inmiddels een paar dagen verder, is het inmiddels nog gelukt om Disney+ te activeren? Het lijkt (maar hopelijk leek) erop dat deze bestelling is vastgelopen in ons systeem. 


Hier nog steeds niet opgelost!!!!

 


@Jan van KPN Helaas is het probleem er nog steeds. Ik ervaar hetzelfde probleem als @Diana nancy.

Ik krijg onderstaande melding(en) als ik probeer te activeren. De ene melding ontvang ik wanneer ik verbonden met wifi de andere melding wanneer ik het via 5G netwerk probeer. Is het anders mogelijk om de bestelling eruit te halen dan kan ik het wellicht opnieuw proberen?

 

 


Goedemorgen @Bowie D en @Diana nancy, enorm balen dat het nog steeds niet is gelukt. Ik zou jullie daarom in eerste instantie willen adviseren om hierover contact op te nemen met de KPN Helpdesk. Die kunnen jullie bereiken via het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Dan kunnen we direct mee gaan kijken en vanuit daar kijken naar een oplossing! Laten jullie weten wat hier uit is gekomen?


Het is gelukt. Alleen het activeren niet. Wij hebben geen pc of laptop. Enkel tablet en mobiel. En daar werkt het niet op de activering! Zeer slecht dit.


@Jan van KPN Ik heb zojuist gebeld en werd verteld dat er "vertraging” kan zitten op het ontvangen van de activatie-email. Lijkt mij niet dat dit 5 dagen duurt op de website staat vermeld dat je binnen enkele minuten al gebruik kunt maken van de dienst. Niet een heel productief gesprek zoals je je kunt voorstellen. Ik ga morgen een poging wagen wij de KPN winkel, komen zij er ook niet uit dat laat ik de bestelling wel annuleren.


Het is gelukt. Alleen het activeren niet. Wij hebben geen pc of laptop. Enkel tablet en mobiel. En daar werkt het niet op de activering! Zeer slecht dit.

Dan gaat er iets fout, ik kon hem prima op mijn mobiel activeren namelijk.


Ook bij mij (klantnummer xxxxxxx ) loopt ie vast.

Ben nu al 20 minuten aan de telefoon en de medewerker snapt er helemaal niks van.

Ja als ik Annuleer vervalt de aanbieding word er gezegd.

Daar zal toch wel een oplossing voor zijn 🤷‍♀️

 

Update... ik word terug gebeld door een expert


Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Het is gelukt. Alleen het activeren niet. Wij hebben geen pc of laptop. Enkel tablet en mobiel. En daar werkt het niet op de activering! Zeer slecht dit.

Dan gaat er iets fout, ik kon hem prima op mijn mobiel activeren namelijk.

+1.
Het activeren van extra diensten moet altijd via je eigen internetverbinding. Via welk apparaat je dat doet, maakt niet uit: we geven in onze e-mails wel aan dat via een PC het makkelijkste is.

Je klantnummer stond openbaar @Xandoortje: niet handig, dus die heb ik verplaatst naar je forum profiel. 
Ik ben benieuwd waar je precies vastloopt bij het activeren.

Zodra je de activeringslink van ons ontvangen hebt, klik je de link aan, je logt in MijnKPN en kiest dan het klantnummer waarop je Disney+ aangevraagd hebt. Het is belangrijk dat je verbonden met de internetverbinding dat gekoppeld is aan dat klantnummer. Vervolgens maak je een Disney+ account aan of je logt in met je bestaande Disney+ account.

Waar loop jij precies vast en krijg je ook een foutmelding te zien? 
Fijn dat je in ieder geval teruggebeld wordt door een expert!


@Jan van KPN Ik heb zojuist gebeld en werd verteld dat er "vertraging” kan zitten op het ontvangen van de activatie-email. Lijkt mij niet dat dit 5 dagen duurt op de website staat vermeld dat je binnen enkele minuten al gebruik kunt maken van de dienst. Niet een heel productief gesprek zoals je je kunt voorstellen. Ik ga morgen een poging wagen wij de KPN winkel, komen zij er ook niet uit dat laat ik de bestelling wel annuleren.


Een vertraging van een aantal dagen, als er al een openstaande wijziging/ bestelling is, maar anders is kun je extra opties echt binnen een aantal minuten activeren.
Ik heb Disney+ zelf ook geactiveerd en tussen het bestellen en het ontvangen van de activeringslink zat precies 3 minuten. 

Heb jij de activeringslink inmiddels ontvangen en ben je eruit gekomen met mijn collega in de winkel?


@Shyrin van KPN Ik heb gisteravond circa 23:00 per toeval (of misschien niet) toch de activatie-email ontvangen. Via de link in de email is activeren gelukt, alles werkt nu naar behoren. Ik ben dus niet meer bij je collega's langs geweest daar waar er geen noodzaak meer was. Bedankt voor de opvolging.


Het is gelukt. Alleen het activeren niet. Wij hebben geen pc of laptop. Enkel tablet en mobiel. En daar werkt het niet op de activering! Zeer slecht dit.

Dan gaat er iets fout, ik kon hem prima op mijn mobiel activeren namelijk.

+1.
Het activeren van extra diensten moet altijd via je eigen internetverbinding. Via welk apparaat je dat doet, maakt niet uit: we geven in onze e-mails wel aan dat via een PC het makkelijkste is.

Je klantnummer stond openbaar @Xandoortje: niet handig, dus die heb ik verplaatst naar je forum profiel. 
Ik ben benieuwd waar je precies vastloopt bij het activeren.

Zodra je de activeringslink van ons ontvangen hebt, klik je de link aan, je logt in MijnKPN en kiest dan het klantnummer waarop je Disney+ aangevraagd hebt. Het is belangrijk dat je verbonden met de internetverbinding dat gekoppeld is aan dat klantnummer. Vervolgens maak je een Disney+ account aan of je logt in met je bestaande Disney+ account.

Waar loop jij precies vast en krijg je ook een foutmelding te zien? 
Fijn dat je in ieder geval teruggebeld wordt door een expert!

Hoi,

Het probleem zit hem in het activeren.

Ik heb het geprobeerd via Telefoon,tablet en PC.

In MijnKpn staat ie als dat ik een Disney+ Abonnement heb zoals je ziet.

Als ik de link volg van de Email heb ik ineens GEEN Abonnement en kan ik dus niks meer.

De Mevrouw aan de telefoon waar ik ruim een half uur mee ge-etter heb was ook totaal niet behulpzaam en geïrriteerd. Ze wilde mij eerst naar Disney laten bellen terwijl het toch echt een kpn probleem is.

Opzeggen opnieuw aanvragen was ook geen optie volgens haar 🤷‍♀️

 



Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 


Of was het de magie van Disney…? 😉😅

Grapje!
Fijn dat het activeren gelukt is en dat het nu werkt, @Bowie D! Geen dank! Ik vind het zelf een mooie actie, zonde als je er geen gebruik van kunt maken! Veel kijkplezier toegewenst!


Ik zie het @Xandoortje… Balen dat je telefonisch ook zo’n onbevredigende service hebt gehad. De doorverwijzing naar Disney klopt ook niet.

Mocht je dit nog niet geprobeerd hebben: wil je eens uitloggen uit MijnKPN, cookies en geschiedenis verwijderen en het activeren dan opnieuw proberen?

Ik zag dat er nog geen melding is geregistreerd voor een achterliggende afdeling, dat heb ik bij deze gedaan. Heb je hier een bevestiging van ontvangen per e-mail/SMS?
Ik vind het fijn als er achter de schermen meegekeken wordt en vanuit deze afdeling contact met jou opgenomen wordt. 

 Hou je mij op de hoogte?
Helaas duurt het langer dan binnen enkele minuten, maar het gaat sowieso goed komen!


Ik zie het @Xandoortje… Balen dat je telefonisch ook zo’n onbevredigende service hebt gehad. De doorverwijzing naar Disney klopt ook niet.

Mocht je dit nog niet geprobeerd hebben: wil je eens uitloggen uit MijnKPN, cookies en geschiedenis verwijderen en het activeren dan opnieuw proberen?

Ik zag dat er nog geen melding is geregistreerd voor een achterliggende afdeling, dat heb ik bij deze gedaan. Heb je hier een bevestiging van ontvangen per e-mail/SMS?
Ik vind het fijn als er achter de schermen meegekeken wordt en vanuit deze afdeling contact met jou opgenomen wordt. 

 Hou je mij op de hoogte?
Helaas duurt het langer dan binnen enkele minuten, maar het gaat sowieso goed komen!

Gedaan wat jij voorstelde.

Helaas weer dezelfde melding.

Ik heb onderdaad sms en email gehad.

 

Heel erg bedankt voor je hulp 👍

 


Goedemorgen,

 

Hier precies hetzelfde, bevestigings mail rond 9.15 gekregen, maar activatie mail nog niet.

help ik heb hier een kleintje die ik prinsessen film heb beloofd


Goedemorgen,

 

Hier precies hetzelfde, bevestigings mail rond 9.15 gekregen, maar activatie mail nog niet.

help ik heb hier een kleintje die ik prinsessen film heb beloofd

Goedemorgen @Littlelatina, heb je de activatiemail inmiddels mogen ontvangen?


Klopt gisteravond laat pas. Dus vanochtend geactiveerd 


Klopt gisteravond laat pas. Dus vanochtend geactiveerd 

Gelukkig maar en bedankt ook dat je dit nog even hebt willen laten weten @Littlelatina :)

Hopelijk kun je de kleine nu alsnog blij maken met een prinsessen film :) 


Ik krijg dezelfde problemen als mijn voorgangers hier.

Via de laptop te horen dat ik naar mobiel moet en via mobiel dat ik naar de laptop moet. Na veel gedoe is het gelukt de Disney app te activeren en dan krijg je na inloggen te zien dat je geen abonnement hebt. In je account bij KPN staat het Disney abonnement wel aan .

Wat moet je hier nu mee.

Je ”krijgt” een kado wat je niet kan uitpakken !

Geen sigaar uit eigen doos maar een fop sigaar.

 

Ik ben dr al weer klaar mee.


Hoi @keijzertjes, bedankt voor je bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Enorm balen natuurlijk dat het niet lukt om Disney + te activeren. Heb je dit bericht op onze Kennisbank over Disney+ al eens doorgenomen? Hierin kunnen je stap voor stap teruglezen hoe Disney+ te activeren. Mocht het aan de hand van deze informatie nog steeds niet lukken, dan is mijn advies om even te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


Hoi @keijzertjes, bedankt voor je bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Enorm balen natuurlijk dat het niet lukt om Disney + te activeren. Heb je dit bericht op onze Kennisbank over Disney+ al eens doorgenomen? Hierin kunnen je stap voor stap teruglezen hoe Disney+ te activeren. Mocht het aan de hand van deze informatie nog steeds niet lukken, dan is mijn advies om even te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 

 

Ik heb de uitleg gevolgd, maar ik kom steeds in de betaal optie..ik kan kiezen tussen 1 maand of een jaar.

Lijkt mij niet slim een "gratis” product via een betaal portaal te activeren..


Hoi @keijzertjes, bedankt voor je bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Enorm balen natuurlijk dat het niet lukt om Disney + te activeren. Heb je dit bericht op onze Kennisbank over Disney+ al eens doorgenomen? Hierin kunnen je stap voor stap teruglezen hoe Disney+ te activeren. Mocht het aan de hand van deze informatie nog steeds niet lukken, dan is mijn advies om even te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 

 

Ik heb de uitleg gevolgd, maar ik kom steeds in de betaal optie..ik kan kiezen tussen 1 maand of een jaar.

Lijkt mij niet slim een "gratis” product via een betaal portaal te activeren..

Geen idee waar het bij jou dan fout gaat @keijzertjes. Zelf heb ik het 2 weken geleden ook geactiveerd en dat ging probleemloos. Plus daar kwam geen betaalportaal bij kijken. Ik zou je in dat geval daarom toch even adviseren om te bellen met onze helpdesk (0800 0402). 


Activeren lukt mij ook niet. Echt gênant. 
Het is een ouderwets van het kastje naar de muur gestuurd worden. Dit zijn dus punten waarop je trouwe abonnees aan het twijfelen brengt. Gewoon fixen ipv flauwe smoesjes alsof de klant dom overkomt. Echt klaar mee 


Reageer