Skip to main content
Beantwoord

Disney+ app foutmelding

• January 17, 2025
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Hoi, ik krijg de volgende foutmelding telkens als ik de app probeer te gebruiken. Ik heb geen geluk als ik contact opneem met de Disney+ support. Ik heb deze foutmelding ook in andere apps. Adviseer hoe ik dit kan oplossen.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@RodoyLups, welkom op de community. Je krijgt deze melding niet alleen in de Disney+ app begrijp ik. Waar krijg je 'm precies, is dat op de tv-ontvanger, op een pc, tablet, telefoon of ergens anders? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer nodig zoals je merkt.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, je kunt een terugbelafspraak maken via onze site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hoi ​@RodoyLups, welkom op de community. Je krijgt deze melding niet alleen in de Disney+ app begrijp ik. Waar krijg je 'm precies, is dat op de tv-ontvanger, op een pc, tablet, telefoon of ergens anders? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer nodig zoals je merkt.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, je kunt een terugbelafspraak maken via onze site.