Skip to main content

Beste 

 

kunnen jullie (kpn) Disney+ toevoegen aan de apps op interactieve tv ?

Die app gaat er komen, maar gaat nog even duren. Even geduld A.U.B. Een datum is er helaas nog niet.

Admin edit:

Disney+ is nu beschikbaar bij KPN

 


Hoi @Miesveldhoven welkom op het forum en bedankt voor je bericht! Ik heb zoals @TFHFony noemt nog geen informatie over de Disney + app! 
Mocht je verder nog vragen hebben weet je ons te vinden!


is er misschien al een datum bekend? waar ligt het aan om deze toe te voegen?


Die app gaat er komen, maar gaat nog even duren.

Heb je een bron?


waar ligt het aan om deze toe te voegen?

Geld, rechten, bereidheid van Disney+ om mee te werken, ...


waar ligt het aan om deze toe te voegen?

Geld, rechten, bereidheid van Disney+ om mee te werken, ...

Disney wordt er toch al beter van als er gekeken wordt via de App? hoe meer App's toegangen, des de meer Abbo's lijkt mij.


Het kan nog wel even duren als ik kijk naar een topic van enkele maanden geleden.

Het kopen van een Chromecast is een relatief goedkope oplossing om te streamen naar de tv.


Het kan nog wel even duren als ik kijk naar een topic van enkele maanden geleden.

Het kopen van een Chromecast is een relatief goedkope oplossing om te streamen naar de tv.

Klopt maar streamen naar een beamer wordt wat moeilijker, vanuit een box gaat dat eenvoudiger, gaat ook prima met de Amazon prime die zit wel al op de kpn box.


Maar ik neem aan dat de ITV ontvanger met HDMI aan de beamer zit. Dan kan het toch ook met een Chromecast. Nu denk ik trouwens dat in de tv ontvangers van KPN (HMB 2260) ook een functie aangezet kan worden om te streamen. Vanuit YouTube werkt het in ieder geval.


Het kan nog wel even duren als ik kijk naar een topic van enkele maanden geleden.

Welk topic?


Klopt maar streamen naar een beamer wordt wat moeilijker, vanuit een box gaat dat eenvoudiger...

Werkt de beamer überhaupt met de tv ontvanger van KPN dan? Ik meen dat ik hier topics voorbij heb zien komen waarin een beamer niet werkte in combinatie met de tv ontvanger van KPN. Dit omdat het videosignaal dat uit de tv ontvanger komt beveiligd is en alleen werkt met tv’s. Niet met andere apparatuur. Zo kun je er ook geen hd recorder op aan sluiten.


https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/disney-via-kpn-interactieve-ontvanger-478436

In het algemeen kan ik aangeven dat wij (KPN) voortdurend in gesprek zijn met allerlei partijen om te zorgen voor een rijk entertainment aanbod. Als er nieuwe dingen aan ons aanbod toegevoegd worden laten we dat ook aan alle klanten weten. Maar tot zo'n moment kunnen we niet op specifieke gesprekken ingaan. 

Als dit 8 maanden geleden al werd gezegd, dan kan het nu ook nog wel even duren.


waar ligt het aan om deze toe te voegen?

Geld, rechten, bereidheid van Disney+ om mee te werken, ...

Disney wordt er toch al beter van als er gekeken wordt via de App? hoe meer App's toegangen, des de meer Abbo's lijkt mij.

Vraag is of je daarvan ook beter wordt of dat je je beter kunt richten op de apps van de televisie zelf. Het moet natuurlijk wel een win-win situatie zijn waarbij zowel Disney+ als ook KPN er geld aan verdienen.


https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/disney-via-kpn-interactieve-ontvanger-478436

In het algemeen kan ik aangeven dat wij (KPN) voortdurend in gesprek zijn met allerlei partijen om te zorgen voor een rijk entertainment aanbod. Als er nieuwe dingen aan ons aanbod toegevoegd worden laten we dat ook aan alle klanten weten. Maar tot zo'n moment kunnen we niet op specifieke gesprekken ingaan. 

Als dit 8 maanden geleden al werd gezegd, dan kan het nu ook nog wel even duren.

In dat hele topic wordt met geen woord gerept over een eventuele Disney+ app voor op de TV ontvanger. Ik heb ook mijn twijfels of Disney+ daar überhaupt in geïnteresseerd is of dat ze zich Amerikaans genoeg achten en dus geen zaken willen doen met distributeurs zoals KPN maar alleen met leveranciers van eindapparaten zoals bijvoorbeeld Apple TV, Samsung en LG.


Die app gaat er komen, maar gaat nog even duren. Even geduld A.U.B. Een datum is er helaas nog niet.

Voor de Disney+ app is dit antwoord maanden geleden gegeven, is er nu een datum bekend?


Die app gaat er komen, maar gaat nog even duren. Even geduld A.U.B. Een datum is er helaas nog niet.

Voor de Disney+ app is dit antwoord maanden geleden gegeven, is er nu een datum bekend?

Waar is dat antwoord maanden geleden dan al gegeven?

Heb je een link?


 


 

Maar daar staat toch nergens dat die app er gaat komen, sterker nog, de uitspraak van @TFHFony wordt zelfs ontkracht door @Thomas.


Schiet niet op zo. Disney zal wel niet al te vlot meewerken en kpn zal er ook wel niks aan verdienen. Was wel handig geweest voor onze 2de tv die net te oud was om van samsung een app mee te krijgen.


Beste kpn

 

kunnen jullie Disney+ toevoegen aan de apps op interactieve tv ?


https://www.totaaltv.nl/nieuws/disney-binnenkort-op-decoders-ziggo-en-kpn/
 

binnenkort wellicht nieuws. Heb voor nu maar de oude xbox op de slaapkamer gezet.


KPN waar blijft die verrekte app nu eens een keer , dat geklets van het kom er aan hebben we niks


@achimbv. Je hebt vast een smartphone. Dan koop je een Chromecast (éénmalig € 40) en met de Disney+ app op je smartphone (wel even erop zetten als je die nog niet hebt) kun je het gewoon op je televisie zien.

Of je schaft een tv aan die modern genoeg is om zelf die app te hebben.

Zelfs via de laptop kan het. Die kan je ook met hdmi met je tv verbinden.
https://www.disneyplus.com/nl-nl/

Daar is kpn toch niet verantwoordelijk voor! En kpn heeft nog nergens iets beloofd.


Dat hebben ze wel


Dat hebben ze wel

Wat wel?