Skip to main content

Hallo,

Disney start wel netjes op via KPN-box, maar streaming blijft het dan in hangen. Geen programma/film of trailer wordt afgespeeld. Alle andere apparaten kan ik Disney+ wel op starten en alles afspelen dus Disney+ zelf ligt het niet aan. 

Ik heb de app al gedwongen gestopt en opnieuw opgestart. Ik heb de cache geleegd. De app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd vanuit Google play store en gecontroleerd op updates. Niets werkt…🤷‍♀️

en nu?? Heb geloof ik alles wel geprobeerd. 

Hoi ​@I. de R-W. Welkom op de community! Wat vervelend dat Disney+ niet goed werkt via je TV-ontvanger. Je hebt al veel geprobeerd, jammer dat het probleem blijft. Goed dat je de app al hebt gestopt, de cache geleegd en opnieuw geïnstalleerd!

Hier zijn een paar dingen die je nog kunt proberen:

1. Controleer de internetverbinding: Kijk of je KPN Box een goede internetverbinding heeft. Het kan helpen om de ontvanger opnieuw op te starten.
  2. Reset ExperiaBox: Zet je ExperiaBox 10-15 seconden uit en daarna weer aan. Dit kan soms helpen.
  3. Test Disney+ op andere apparaten: Omdat het wel werkt op andere apparaten, kun je proberen Disney+ op een ander apparaat (bijvoorbeeld een laptop) te streamen via dezelfde internetverbinding. Zo kun je zien of het probleem bij je TV-ontvanger ligt.
  4. Update de ontvanger: Controleer of je KPN tv-ontvanger de nieuwste software heeft. Dit kan helpen bij streamingproblemen.

Als het nog steeds niet werkt, kun je een terugbelafspraak inplannen met de KPN klantenservice voor meer hulp. Dan nemen we contact met je op wanneer het jou uitkomt om samen opzoek te gaan naar de oplossing. 

Reageer