Skip to main content

Ik heb de nieuwste versie android tvbox

H96 Max 4K Ultra HD - Android 10 - media TV streaming box

gekoppeld aan mijn tv en kan daarmee bij wijze van spreken de hele wereld ontvangen. Echter sedert gisteren heb ik een abo genomen op Disney+ maar kan met geen mogelijkheid de app uit google store downloaden. Ik krijg de melding dat de huidige app mijn versie niet ondersteund. Heeft iemand dit euvel ook of anders gesteld is er een oplossing hiervoor?

Alvast dank voor uw reaktie

@sergio989 Problemen met downloaden oplossen | Disney+ (disneyplus.com)

 


Heeft u hier misschien wat aan?

https://androidpctv.com/disney-incompatible-android-tvbox-fix/


Thanks iedereen. Ik heb et weten te downloaden via apkpure app. Ik ben benieuwd wanneer KPN de app aanbiedt


Thanks iedereen. Ik heb et weten te downloaden via apkpure app. Ik ben benieuwd wanneer KPN de app aanbiedt

KPN heeft helemaal niks van doen, met de download van de disney+ app.

 

Zeer waarschijnlijk is je box niet gecertificeerd door Google. Dat is bij alle goedkope bamiboxen het geval.


Tsja, dit soort chinese (bami 🤣​​​​​​) boxen blijft aanmodderen, niet gecertificeerd, geen officiële Android, ziet er niet uit. Kwalitatief ondermaats. Specs zijn al helemaal waardeloos. En apps als Netflix of Disney zullen nooit officieel worden ondersteunt. En als er al apps op zijn dan missen ze gewoon bepaalde beeld en geluidformaten wat de kijkervaring enorm verslechterd. Evt kun je apps sideloaden. Na verloop van tijd moet je dit weer opnieuw doen omdat de huidige versie geen ondersteuning meer kan bieden.

Geef een paar tientjes meer uit. Dan heb je jarenlang plezier..

 


Dat klopt niet helemaal wat je schrijft.. Als je eens wist wat voor plezier ik ermee heb. En als KPN zelf het Disneykanaal aanbiedt dan is het toch vanzelfsprekend dat men hoopt dat zij ook een app via hun tv modem beschikbaar stellen? Maar wat is dan een goed merk. Want deze werd via Bol.Com verkocht. En bovendien hebben bijna alle boxen “chinese bami”onderdelen😶😣


Ik was in de veronderstelling dat je bedoelde met de app aanbieden, dat je hem niet kan downloaden uit de playstore. Ik heb zelf geen IPTV van KPN, dus helaas niet aan gedacht. Excuses hiervoor. Als KPN voor alle streamings apps een app voor moet gaan aanbieden, dan hoop ik dat die dingen genoeg opslag hebben.

 

Er zijn genoeg apparaten te vinden met Chinese onderdelen die wel goed werken. 🙃 Maar ik bedoel de benaming niet verkeerd. Zo worden die dingen gewoon genoemd. Zelfde als een scooter uit China een bamiscooter is. Achteraf gezien is de benaming niet zo handig, in de tijd die we leven, maar bedoel er verder niks mee.

 

Ik ben ook ooit begonnen met zo'n ding. Uiteindelijk heb ik een NVIDIA Shield TV Pro 2019 aangeschaft en er ging een werend voor me open. Kostte wel wat meer, maar dat ding vreet alles wat je hem geeft. En nog belangrijker, iedere 3 maanden komt er een update. De overgang van Android 9 naar 11 heeft wat problemen gehad, maar op het moment is het weer behoorlijk plat gestreken. De eerste Shield uit 2015, heeft ook gewoon de update naar Android 11 gehad. Zijn maar weinig fabrikanten die na 7 jaar nog een apparaat updaten.

 

Ik gebruikte oa Kodi. Op dat 1e apparaat wat ik had, merkte je echt dat die een hoop tekort kwam, grafisch en cpu kracht. Was er dan ook vrij snel klaar mee.

 

Hier kan je lezen wat de voordelen van een gecertificeerde Android TV box.

 

Owja, mocht je een 4K tv hebben en graag Netflix kijken, Netflix geeft alleen een licentie af aan fabrikanten, die meer dan een miljoen apparaten verkopen. Deze licentie is nodig voor de 4K app. Een apparaat met een Widevine L1, L3 licentie, zegt daarom niet zoveel. Er zijn fabrikanten die deze certificering hebben maar geen licentie van Netflix krijgen.

 

Ik ben me bewust dat mijn post pro Shield is, maar er zullen ongetwijfeld ook andere apparaten zijn, die geschikt voor je zijn.

 


Top advies. Ik ga me op een google gecertificeerde orienteren. Want toen ik deze aanschafte had ik geen weet ervan. Nogmaals mijn hartgrondige dank


Top advies. Ik ga me op een google gecertificeerde orienteren. Want toen ik deze aanschafte had ik geen weet ervan. Nogmaals mijn hartgrondige dank

Ik ken het probleem, ik had precies hetzelfde.

 

Succes met je keuze.

 

Edit: Weet niet of je het al weet, maar als je via een webshop besteld, heb je een afkoelingsperiode. Als je niet tevreden bent kan je hem terug sturen en krijg je gewoon je geld terug. Dit scheelt per shop hoe lang. De ene geeft 14 dagen en de ander 30 dagen. Dus je kan gewoon testen tot je de box gevonden hebt die aan je wensen voldoet.


Als ik de specs van de H96Max 4k Ultra erop naslaa lees ik onderstaande. Dus is het toch vreemd dat ik de Disney+ app niet kan downloaden van Google store terwijl alle andere streamingsapps wel?:

Wat is er Vernieuwd?
✅ Dual band Wifi 2.4Ghz - 5.8 GHz
✅ Android 10 OS
✅ Een nieuwe supersnelle Rockchip RK3318 CPU
✅ OTA Updates houdt u systeem altijd up-to-date
✅ Een bekabelde Ethernet verbinding van 10/100Mbits LAN
✅ 32 GB opslagruimte om games en apps te downloaden (te vergroten middels een USB-stick of microSD kaart)
✅ Toegang tot Google Play Movies, Play Tv en Play Music
✅ Naast Kodi nu ook ondersteuning voor IPTV Apps
✅ Streamen van video, audio en spelletjes naar het grote scherm
✅ Compatibel met Ziggo GO, Mijn KPN, Telfort ITV, Canal digitaal en veel meer
✅ Streamen van muziek naar bepaalde wifi-speakers, speaker docks en stereo sets
✅ Ondersteuning voor 3D-games en 3D video mits u een HDMI Pro kabel aanschaft

Welke Android 10 apps kunt u downloaden en gebruiken?
De Google Play store en Google bevatten allerlei handige apps voor het bekijken van films, series of het spelen van games. Denk bijvoorbeeld aan Netflix, NPO (Npo start), Videoland, Canal digital, Telfort ITV, Ziggo GO, MijnKPN, Disney +, NLZiet, Kijk, Youtube, Google play music, Plex, Dailymotion, Hulu, Youtube gaming, Kodi, Mobdro, FilmOn Live Tv, Facebook, Twitter, Spotify, Miracast, Deezer Music, Mobdro en veel meer. Zie de handleiding voor meer informatie over hoe te downloaden.
 


Het enige wat ik weet, is als ik een hotfix op mijn box download, is het apparaat niet meer gecertificeerd. Er staat dan altijd bij als je de Disney+ app verwijderd, je hem niet via de Play store kunt downloaden. Sideloaden gaat dan weer wel.

 

Maar, je kan ook de persoon mailen, waar je die box gekocht hebt en vragen hoe je dit oplost.  Of af en toe de app handmatig updaten, weet niet of de auto update functie van Play store wel werkt.

 

Ik heb eens even de reacties gelezen en die zeggen eigenlijk al genoeg. Er zijn er meer negatieve reacties dan positief.


Als ik een losse box zou moeten kopen, dan koos ik zelf voor de Nokia Streaming box 800 Zie hier. Leuk prijsje ook op Amazon. Degelijk ding prima specs en nette afstandsbediening. Vrij recent filmpje; 

Deze is nu ongeveer 1, 5 jaar op de markt maar eigenlijk best heel een leuk ding. Inmiddels ook voorzien van Google tv interface wat qua gebruiksgemak ook erg fijn is. Deze box krijgt ook met regelmaat updates. Denk dat die nog wel een jaartje of 8 meegaat. Heb zelf thuis een Sony Google tv. Dus hier geen streaming box meer nodig.

Verder heb je nog een Xiaomi stick 4k die ook leuk is, maar qua materiaalgebruik gewoon wat minder. Of anders de Google Chromecast met Google tv (witte versie) Maar een box met afstandsbedienig is gewoon leuker denk ik. Kan er iig een internetkabel in. Is ook beter voor de stabiliteit om te streamen. En zo zullen er nog een aantal zijn. De  Nvidia Shield is natuurlijk wel echt de top. Maar ook prijzig. Verder is de emmer om uit te vissen niet heel erg groot.