Skip to main content
Beantwoord

Disney+ staat niet meer aan op mijn ontvanger terwijl ik het wel afneem

• August 18, 2026
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Tot voor kort kon ik probleemloos Disney + kijken via mijn KPN-abonnement. Nu lukt dat opeens niet meer, ik krijg bij Disney alleen de optie om mijn aankoop te voltooien. Mijn Disney + is geactiveerd, op de KPN-site staat ook dat alles is geactiveerd. Ik heb van alles geprobeerd, TV-ontvanger uit- en weer aangezet, modem uit stopcontact gehaald...Dit is iets  waar ik niet vrolijk van word...

Beste antwoord door Daan1954

Dank voor je reactie. Ik had juiste gebruikersnaam, e-mailadres, wachtwoord etc. gebruikt.

De opties inloggen en aanmelden leidden tot niets.

Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met een aardige dame van de klantenservice (NB: ik kreeg haar gelijk na een korte chat aan de telefoon!) en wij hebben besloten tot de volgende oplossing (die ik zelf ook al had overwogen): Beëindigen van het abonnement Disney+ met reclame & ENPS en dat vervolgens weer aanschaffen, en dan Disney+ weer activeren. Dat bleek de oplossing te zijn!!

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 19, 2026
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hij is al geactiveerd via KPN begrijp ik. Gebruik je wel de juiste gebruikersnaam en wachtwoord (het beste kan je altijd een andere gebruiken bij het activeren dan je KPN account)
  3. Aankoop voltooien? betekend dat je Disney+ opent en je gebruikersnaam en wachtwoord nog moet invullen.   Kies dus voor inloggen of aanmelden.

Via de PC zie ik rechtsboven inloggen, op de KPN tv ontvanger kan dat op een andere plaats staan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • August 19, 2026

Dank voor je reactie. Ik had juiste gebruikersnaam, e-mailadres, wachtwoord etc. gebruikt.

De opties inloggen en aanmelden leidden tot niets.

Ik heb vandaag telefonisch contact gehad met een aardige dame van de klantenservice (NB: ik kreeg haar gelijk na een korte chat aan de telefoon!) en wij hebben besloten tot de volgende oplossing (die ik zelf ook al had overwogen): Beëindigen van het abonnement Disney+ met reclame & ENPS en dat vervolgens weer aanschaffen, en dan Disney+ weer activeren. Dat bleek de oplossing te zijn!!