Skip to main content

Ik heb van de bank het advies gekregen al mijn cokies n mijn browser te verwijderen ivm problemen met internet bankieren. Ik had een abonnement op Disney, maar nu niet meer. Hoe kan ik dat herstellen?

Als je alle cookies hebt gewist, en niet alleen die voor de bank, dan is ook het cookie gewist waarmee Disneyplus.com je inlog vasthoud.

Nu gewoon weer naar Disneyplus.com gaan, alle cookies accepteren, en weer inloggen. 


Dan moet ik weer betalingsgegevens invullen en ik betaal al via Kpn abonnement. Ben bang dat ik dan 2x betaal.


Dan moet ik weer betalingsgegevens invullen en ik betaal al via Kpn abonnement. Ben bang dat ik dan 2x betaal.

Nee hoor. Bij aanmaken heb je gewoon zelf inloggegevens gemaakt. Waarmee je eerst ook hebt ingelogd op je laptop. 

Kies inloggen, rechts boven, en gebruik die gegevens. E-mailadres als inlognaam en zelf gekozen wachtwoord. 

E-mailadres mag bekend zijn. En hopelijk heb je het wachtwoord wat je toen gemaakt hebt opgeschreven. 

Nog even dit: heb je bij de vorige keer inloggen gekozen voor 'onthoud inloggegevens' dan zou dat nog in de wachtwoord manager van je browser moeten staan. Dat staat niet in cookies dus is niet gewist.


Gelukt!! Dank je wel!


Hè, gelukkig. 😃

Geniet er weer van.


Reageer