Skip to main content

Hoi allen .

Bij Netflix werkt Dolby Atmos niet via de kpn itv+ decoder !!!!

Bij hbo en Disney + werkt het perfect wanneer word dit opgelost.  

Gr patrick

Vanavond maar besloten om 11 maanden dit klote contract uit te dienen bij dit waardeloos bedrijf ga weer gewoon weer verder kijken via mijn oude vertrouwde Chromecast 

Als iemand mij vraagt hoe kpn is zal ik het niet meer aan bevelen en dan zeg ik het nog heel netjes 

Kpn zorg dat je spullen op orde zijn. Mallefiede bedrijf

En zo zal ik jullie de aankomende 11 maanden aanbevelen 


Weer een aantal weken verder 

Het zal toch niet komen dat ik Fritz box 7590 modem heb dat Dolby Atmos niet werkt bij Netflix bij de kpntv,+decoder


Weer een aantal weken verder 

Het zal toch niet komen dat ik Fritz box 7590 modem heb dat Dolby Atmos niet werkt bij Netflix bij de kpntv,+decoder

Nee zeker niet. Die heb ik namelijk ook.

Hier werkt Dolby Atmos momenteel alleen met de geluids instelling op automatisch.


Dat automatisch heb ik al 100 keer gedaan decoder al even vaak gereset nieuwe utp kabel getrokken nieuwe hdmi kabels gekocht niets werkt 

Voorheen de Arris 5202 gehad nooit geen probleem 

Heb 5x de kpn tv + decoder en bij allen werkt het niet 

Alleen bij netflix 

Moet de kpn misschien mijn postcode hebben dat het misschien regio gebonden is


Heb dit al zo vaak bij kpn aangegeven

Bij hbo Disney + werkt Dolby Atmos wel bij Netflix helemaal niet

Maar wel een geluk voor kpn het betalen werkt voor hun gelukkig uitstekend

 

Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Hier werkt het ook gewoon staat dan wel op automatisch ingesteld maar dat is voor mij prima.

geluid werkt voor mij nu goed ook op de apps.


HALLO HOE VAAK MOET IK NOG ZEGGEN HET

WERKT NIET

Heb

dit nu in hoofdletters gezet 

Kpn zorg door middel van een update dat het wel werkt 

Netflix blijft erbij dat de kpn tv + niet herkend word 

Misschien alleen op mijn adres

Wel slecht 5 decoders allen hetzelfde probleem

 


Weer een aantal weken verder 

Het zal toch niet komen dat ik Fritz box 7590 modem heb dat Dolby Atmos niet werkt bij Netflix bij de kpntv,+decoder

Hier ook geen Experiabox aangesloten hoor maar een USG3 van Ubiquity en hier heb ik wel Dolby Atmos (heb je wel je Beeldinstellingen op HDR continu staan?) 


Het is volgens mij een bekend probleem dat Dolby Atmos niet (goed) werkt met Netflix op de TV+ Box wat bij het developmentteam ligt en geanalyseerd wordt.


Het is volgens mij een bekend probleem dat Dolby Atmos niet (goed) werkt met Netflix op de TV+ Box.

ja klopt maar daarom vroeg ik heb je HDR op continu staan dan werkt het wel.

Hier ook op 3 boxen zet ik het uit dan niet.


Ik heb hetzelfde probleem. Het heeft wel gewoon gewerkt, maar na een van de updates geen atmos meer bij Netflix. Disney en HBO hebben wel nog steeds Atmos.


Beste Peed,

Je raadt nooit hoe blij ik ben dat je hetzelfde probleem aanvaard

Hier is het nog steeds hetzelfde probleem 

Tel de dagen af dat ik van dit contract afkan !!!!

Hoop dat de medewerkers van kpn je probleem  ook lezen 

Maar. Ben gerust het ligt niet aan hun 

Overal updates voor doen maar niet de belangrijke bv. Het Dolby atmos probleem

Gr en succes

 


Hoi @Peed, welkom op ons forum! Dit hoort natuurlijk ook gewoon te werken. Kun je hier eens eigen topic voor aanmaken? 
Kun je daarbij het volgende toelichten:

  • Wat voor apparatuur gebruik je precies
  • Hoe heb je deze op elkaar aangesloten zitten
  • Hoe heb je de geluidsinstellingen staan op ieder apparaat

We denken graag even mee!

 

@Patriekske voel je vrij in dat topic ook mee te lezen, het is handiger deze gevallen los van elkaar te bespreken om het overzichtelijk te houden.


Beste Thomas

Ik heb al zo vaak al mijn apparatuur / aansluitingen beschreven  je moet mij begrijpen ik ben er klaar mee

Zorg gewoon zoals ook peed aangeeft dat de Netflix opnieuw word geüpdatet 

Volgens Netflix en dat zeg ik ook voor de zoveelste keer is dat niet gebeurd want de kpn tv + decoder en ik heb er 5 herkent op geen een decoder bij Netflix het Dolby atmos signaal

Zegt toch iets om over na te denken of niet 

Gr 


Ik heb nogmaals alle instellingen opnieuw geprobeerd en het lijkt nu opgelost. Audio op automatisch gezet i.p.v. passthrough. Netflix heeft nu weer Dolby atmos en Skyshowtime heeft nu ineens ook 5.1 geluid. Nu nog even kijken of alles blijft werken. 

 

 


Dit is netflix via de Chrome kast dus u kunt zien dat het dan wel werkt en via de kpn + box werkt het niet


Dit is hbo max via de kpn plus decoder werkt dus.


Deze is dus van Netflix via de kpn plus decoder werkt dus niet geeft geen atmos door terwijl hij in automatische stand staat 


Heb sinds kort een Denon 7.1 Receiver, vandaag Atmos speakers aangesloten en tot mijn

verbazing werkt ook bij mij Atmos niet op de NETFLIX app.🙁

 

Ik heb het duurste 4K Netflix abonnement, in de Kpn tuner staat geluid op Auto, maar toch

worden Atmos Films in 5.1 uitgezonden.

Ik neem aan dat mede gezien dit topic,  KPN druk bezig is de firmware zo aan te passen dat Atmos

wel goed werkt? 


Werkt Atmos wel op andere apps? 


Moet ik nog testen, maar ik heb alleen Netflix, geen Disney of Prime.


Hoi allen 

Heb alle streamingdiensten bij amozone prime en Disney + werkt het perfec (Dolby atmos)t bij netflix niet


De instelling van unicast naar multicast kan ook van invloed zijn. Bij mij werkte het ineens toen ik de audio instellingen op auto had gezet en de decoder op multicast. Die laatste instelling is wel even zoeken. Ik weet even niet meer waar dat stond.


Zo even gebeld met de klantenservice, ze konden helaas nog niet aangeven wanneer een nieuwe Firmware wordt uitgerold om dit probleem te verhelpen.🙁


Ben al die onzin zo zat van al die instellingen Herman gefeliciteerd met je Denon versterker prachtig geluid maar word volgens Netflix niet herkend in samenwerking met de kpn tv + decoder ben hier al een half jaar mee bezig schaf een Chromecast aan en je zult zien dat je acuut Dolby atmos bij Netflix hebt scheel een hoop gezeur op deze site

​​​​​​​gr patriekske

 

Admin: opmaak


Reageer