Skip to main content

Goedenavond,

sinds een paar weken heb ik KPN tv app gedownload een geïnstalleerd op mijn tv.

nu is het doorspoelen met opnames super traag, gaat maar met x32 en je kunt niet zien waar je zit in de opname ivm stoppen na reclame!

bij ziggo (had ik hiervoor) was dit vele malen beter voor elkaar. 
sneller en je kon zien waar je was in de pauze..

kan KPN hier iets aan doen?

groet,

luck 

Binnenkort komt er de nieuwe KPN TV+ app voor smart TV die de huidige KPN smart TV app gaat vervangen.

Laten we hopen dat dit issue daarin verholpen is.

Je kunt als een speer spoelen met de smart-tv app.  @Luck Hae 

Via < of > met de ring/kompas op je afstandsbediening verschuif je het bolletje als een speer door de lucht. Links of rechts op de ring/kompas ingedrukt houden. Met de teller kun je het aantal minuten dat je '’doorspoelt'’ in de gaten houden. Meestal zo'n 7 à 8 voor een reclameblok.

Met ⏪ en ⏩ ga je inderdaad niet sneller dan 32 x. Dan schuift het bolletje een stuk langzamer.

Welkom op de community @Luck Hae, op de manier die Peter noemt kan je ook doorspoelen, gaat het daar wel beter mee?

Er wordt gewerkt aan een nieuwe versie van de app zoals wjb noemt, die is momenteel nog niet beschikbaar.

@Jasper van KPN het gaat iets beter, echter aan het “beeld” kun je niet zien waar je bent in de reclame..

het zou heel mooi zijn als je beeld mee beweegt met het spoelen, dit was bij Ziggo prima voor elkaar.

Dat is een goede suggestie, ik neem het mee als naar de ontwikkelaars zodat zij kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn.

Reageer