Skip to main content

Ik ben al jaren bij kpn met alles , ook met de F1 in mijn parket. Nu denk ik dat ik apart moet gaan betalen aan viaplay voor de F1 ,gaan die kosten er dan bij kpn af of moet ik dubbel betalen en bij kpn en bij viaplay. Ik hoor het graag voor wie het weet.

Dubbel?

Je neemt een abonnement bij ViaPlay of je neemt een abonnement via KPN.

Je betaalt maar 1 keer. 

Jij maakt zelf de keuze waar je het abonnement afsluit.

Kijken doe je via de app op de Smart tv (op de KPN tv decoder is de app er nog niet).

 

Als je via KPN het abonnement neemt, dan kan je de F1 tot augustus (misschien langer) ook kijken op kanaal 225 (alleen de zaterdag en zondag). 

 

Als je via ViaPlay het abonnement neemt, kan je alleen via de app op de Smart tv kijken. 

 

Dus de keus is aan u.

In beide gevallen gaat het via ViaPlay.

Alleen de betaling kan of via KPN of via ViaPlay. 

 

Zie ook hier, heel erg veel informatie. 


De laatste jaren had Ziggo Sport de F1 bij KPN (en andere providers). Dat kost(te) 14,99 per maand.

Vanaf maart dit jaar is de formule 1 bij Viaplay en dat kost (standaard prijs) 13,99 per maand.

Dus als je Ziggo Sport opzegt en Viaplay neemt ben je zelfs 1 euro minder kwijt per maand. Van maart t/m juli kost Viaplay via kpn 9,99.

Dus tja, reken het zelf maar uit.


Ik wil mijn aangeschafte account van Viaplay net als Netflix koppelen aan mijn kpn account: volgens mij kan dat hier? Klopt dat? www.viaplay.com/signup/kpn 

Vraag: waar vindt ik het kon service ID 1 & 2 ?

ben benieuwd! 


Ik wil mijn aangeschafte account van Viaplay net als Netflix koppelen aan mijn kpn account: volgens mij kan dat hier? Klopt dat? www.viaplay.com/signup/kpn 

Vraag: waar vindt ik het kon service ID 1 & 2 ?

ben benieuwd! 

 

En zie onder streaming de topic “ViaPlay via KPN”


Ik wil mijn aangeschafte account van Viaplay net als Netflix koppelen aan mijn kpn account: volgens mij kan dat hier? Klopt dat? www.viaplay.com/signup/kpn 

Vraag: waar vindt ik het kon service ID 1 & 2 ?

ben benieuwd! 

Bij Viaplay betaal je volgens mij in 1 keer voor het hele jaar. Dat lees ik tenminste hier op het forum. Klopt dat? Heeft u al betaald? 

Als dat het geval is, dan vermoed ik dat je het niet meer kunt koppelen met KPN. 


Ik wil mijn aangeschafte account van Viaplay net als Netflix koppelen aan mijn kpn account: volgens mij kan dat hier? Klopt dat? www.viaplay.com/signup/kpn 

Vraag: waar vindt ik het kon service ID 1 & 2 ?

ben benieuwd! 

Bij Viaplay betaal je volgens mij in 1 keer voor het hele jaar. Dat lees ik tenminste hier op het forum. Klopt dat? Heeft u al betaald? 

Als dat het geval is, dan vermoed ik dat je het niet meer kunt koppelen met KPN. 

 

Helemaal met je eens.

Als je via ViaPlay een abonnement afsluit, kan je het niet met KPN koppelen.

Maar wel via de app die er aan gaat komen op de KPN tv decoder.

Alleen kanaal 225 is dan niet beschikbaar.

 

P.S.

Ik geef altijd de voorkeur aan de app op de Smart TV

Nooit problemen.