Skip to main content

Al 4 maanden betaal ik dubbel voor viaplay. Abonnement afgesloten via KPN. Op de factuur  wordt al 4 maanden 9.99 afgehouden. Is juist, maar ook al 4 maanden via de Nentgroep in Duitsland. 

Heb daarover contact gehad met viaplay en hebben mij een paar maanden teruggestort.

Maar, nu blijkt dat ze mijn abonnement ook hebben afgesloten en kan ik niets meer via viaplay.

Deze maand weer 9.99 afgehouden  van de KPN, Contact gehad met KPN, maar zeggen dat mijn abonnement volgens hun wel gewoon goed is.

Noch KPN, noch viaplay kunnen of willen een oplossing zoeken. Ik ben 86 en vaak aan huis gebonden en zou heel graag films kijken.

a.u.b zoek hier een oplossing voor. Moet ik misschien alles opzeggen bij KPN en opnieuw abonnement nemen via KPN.

Ik word er moedeloos en radeloos van.

 

Al 4 maanden betaal ik dubbel voor viaplay. Abonnement afgesloten via KPN. Op de factuur  wordt al 4 maanden 9.99 afgehouden. Is juist, maar ook al 4 maanden via de Nentgroep in Duitsland. 

Heb daarover contact gehad met viaplay en hebben mij een paar maanden teruggestort.

Maar, nu blijkt dat ze mijn abonnement ook hebben afgesloten en kan ik niets meer via viaplay.

Deze maand weer 9.99 afgehouden  van de KPN, Contact gehad met KPN, maar zeggen dat mijn abonnement volgens hun wel gewoon goed is.

Noch KPN, noch viaplay kunnen of willen een oplossing zoeken. Ik ben 86 en vaak aan huis gebonden en zou heel graag films kijken.

a.u.b zoek hier een oplossing voor. Moet ik misschien alles opzeggen bij KPN en opnieuw abonnement nemen via KPN.

Ik word er moedeloos en radeloos van.

 

 

KPN kan natuurlijk alleen kijken of je via KPN een abonnement hebt.

 

Het verbaast mij dat je een abonnement via Nentgroep Duitsland hebt afgesloten.

Dit moet je (helaas voor u) zelf bij Nentgroep Duitsland opzeggen.

Kan volgens mij via de Website. Zie hier. 

 

ViaPlay via Nederland zie hier. 


Heb ondertussen via KPN nieuw  abonnement afgesloten. Ik heb vandaag, 18 Juli 2022 om 10.45 een aankoopbewijs gekregen.

Ik zou daarna nog een bericht krijgen om te accepteren, maar is de hele dag niet gekomen.

Kan nu dus nog niets gebruiken. Misschien een oud e.mailnummer gebruikt waar ik vroeger de rekeningen op kreeg.

Mijn e.mailnummer is nu:******************

Hopelijk wordt het nu goed afgewerkt. Heb al 4 maanden betaald aan de KPN en daar nooit gebruik van gemaakt. Werd dus wel door viaplay afgehouden, dus dubbel.

m.vr.gr.


Heb ondertussen via KPN nieuw  abonnement afgesloten. Ik heb vandaag, 18 Juli 2022 om 10.45 een aankoopbewijs gekregen.

Ik zou daarna nog een bericht krijgen om te accepteren, maar is de hele dag niet gekomen.

Kan nu dus nog niets gebruiken. Misschien een oud email adres gebruikt waar ik vroeger de rekeningen op kreeg.

Mijn e.mailnummer is nu:******************

Hopelijk wordt het nu goed afgewerkt. Heb al 4 maanden betaald aan de KPN en daar nooit gebruik van gemaakt. Werd dus wel door ViaPlay afgehouden, dus dubbel.

m.vr.gr.

 

Ik zie dat uw e-mail adres al is verwijderd.

Op een forum kan je het beste geen privé gegevens vermelden.

Iedereen kan die zien namelijk.

Ik ben ook net als u klant van KPN.

 

Meestal kan je een inlog voor ViaPlay via KPN snel aanmaken.

Log in op MIJN KPN.

Ga daarna hierheen en scrol naar beneden en klik op activeren.

 

Op mijn KPN kan je ook het juiste e-mail adres invullen.

Vul ook in je profiel van dit forum zoveel mogelijk je gegevens in.

Dan kan, indien nodig, een moderater (medewerker KPN) het voor u nakijken en aanpassen.😉

 

Is het ook gelukt om ViaPlay Duitsland op te zeggen?