Skip to main content

Gisterenavond bij ons 3 keer.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Ja waardeloos,die app werkt niet goed ,heb het kastje er weer tussen gezet,hier zijn meerdere die dit hebben ,kpn moet iets met deze app het werkt niet ,heb zelfs mijn snelheid naar 100 MB gezet,dacht dat het aan de snelheid lag ,kost toch weer €5meer ga dit weer terug zetten .

Conclusie het werkt niet.

 

 


Juist vanwege het energieverbruik van het kastje willen we graag via de app kijken. Inderdaad geeft deze app niet de beloofde functies. Je kunt hem ook niet uitproberen voordat je een abonnement afsluit. 

 

😣


Hi @Meppel7943, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Gebeurt dit specifiek bij een bepaalde zender of random als je televisie aan het kijken bent? 


Beste Alex, bedankt voor je bericht. Het is mooi dat je wilt meedenken.

Op basis van de overvloedige berichten op dit forum kun je je vraag makkelijk beantwoorden. Nee, ook niet bij ons. 

 

We hebben geen probelemen met onze 1Gb/s internetverbinding. Onze Samsung Frame zit met een CAT6 kabel direct op het nieuwe KPN modem. Al zou dat niet nodig hoeven zijn want via onze oude provider en 200Mb/s en via een switch naar het oude modem hadden we dit probleem nooit. 

 

We hebben al de app opnieuw geinstalleeerd en ook daarna bleef het gebeuren.

 

Sowieso valt de bediening van de app behoorlijk tegen. We hebben voor onze oudere tv ook een kastje en de bediening van dat menu volgt wel normale logica. Waarom jullie dat bij de app anders hebben gedaan zonder een keuze mogelijkheid te bieden is niet te begrijpen. Nu moeten we twee bedieningen leren..

 

Of ligt het niet aan de app maar de capaciteit van de servers waarmee de app communiceert? Geven die wel snel genoeg antwoord? Hoeveel seconden van een programma wordt ineens doorgezonden? 

 

Met vriendelijke groet!

 


Hi Meppel, ik zie dat ons team ook bezig is om dit te onderzoeken. Zie ook deze topic, voel je vrij om daar te reageren als je voorbeelden met datum, tijdstippen hebt en de zenders waarop dit gebeurt.


Reageer