Skip to main content

Hallo, ik wil graag gebruikmaken van de aanbieding om Disney plus de eerste 3 maanden gratis te bekijken via de KPN TV+ ontvanger. Maar omdat ik binnenkort een tijdje in het buitenland bezig ben vroeg ik me af tot wanneer deze aanbieding geldig is. Graag feedback!!

Leuke actie, hè?! Ik heb er zelf direct gebruik van gemaakt 😅🧚🏽

In de mail staat tot wanneer de aanbieding geldig is:

 

Tot 17 juni 2024 kun je oa dit extraatje activeren. Vanaf het moment dat je het geactiveerd hebt, kun je 3 maanden gratis kijken.  


De voorwaarden van deze aanbieding zijn niet helemaal duidelijk.

Kan je vóór het einde van de gratis drie maanden opzeggen of zit je aan een betaald abonnement (van minstens één maand) vast?


In de e-mail staat ook:

Dus je kunt de herinnering afwachten of bijvoorbeeld een herinnering voor jezelf noteren en voor het einde van de actieperiode Disney+ via de MijnKPN opzeggen.

 

Opzeggen / deactiveren is (net als met aanzetten) 9 van de 10 keer binnen 15 minuten geregeld en dan heb je direct geen toegang meer. Doe je dat bijv 2 dagen voor het einde van de actieperiode, dan heb je er op de kosten van KPN gebruik van kunnen maken. 


Dank je wel @Shyrin van KPN . Die mail heb ik niet gekregen. Wel een "Nieuws en tips” mail van XS4all met een link naar de extra's. Op die pagina (https://www.kpn.com/shop/zenderpakketten/disney) kan ik die kleine lettertjes niet vinden….


Graag gedaan!
Ik weet het fijne er niet van, maar weet wel dat er verschillen zitten in mailings vanuit KPN en XS4ALL (ieder heeft een eigen stijl 😎): qua inhoud en voorwaarden van de actie werkt het iig precies hetzelfde (dat weet ik dan wel weer zeker). 

Zie je Disney+ ook gratis aangeboden staan in jouw persoonlijke omgeving? En wanneer heb je de “Nieuws en tips” mail van XS4ALL ontvangen? (Ik kreeg dit extraatje vandaag)


@Shyrin van KPN, die mail heb ik gisteren ontvangen. De link in die mail gaat inderdaad naar mijn persoonlijke omgeving:

Op die pagina staat wel algemene informatie over Disney+, maar de ‘Kleine lettertjes’ die jij toonde, kan ik hier niet vinden (of ze zijn heel erg klein😁).

Ik ga het in ieder geval binnenkort aanzetten.

Bedankt.


@Shyrin van KPN, nu hebben mijn vrouw en ik wat pech, want wij hebben toevallig vorige week op zaterdag 11 mei 2024 een abonnement op Disney Plus afgesloten, dus net voordat deze actie van KPN begon. Dus wij moeten gewoon 10,99 euro per maand betalen. Nu is onze vraag of wij als trouwe KPN klanten (hebben al 20 jaar KPN-abonnement voor 2 mobieltjes, TV en internet) eventueel toch nog kunnen profiteren van deze KPN aanbieding?


@Ruud_1957 Het aanbod geldt tot 17 juni (zie boven). Als je nu opzegt dan stopt volgens mij het abonnement en kun je gebruik maken van de aanbieding. 

Ik weet niet of het direct stopt (en je dan een gedeelte van je geld weer terug krijgt) of pas aan het einde van de periode. In dat laatste geval gebeurt dat op 11 juni, dus nog op tijd voor het einde van het aanbod.

 

Edit: In de post van @Shyrin van KPN hierboven staat dat je direct na opzeggen geen toegang meer hebt.


@Ruud_1957 Het aanbod geldt tot 17 juni (zie boven). Als je nu opzegt dan stopt volgens mij het abonnement en kun je gebruik maken van de aanbieding. 

Ik weet niet of het direct stopt (en je dan een gedeelte van je geld weer terug krijgt) of pas aan het einde van de periode. In dat laatste geval gebeurt dat op 11 juni, dus nog op tijd voor het einde van het aanbod.

 

Edit: In de post van @Shyrin van KPN hierboven staat dat je direct na opzeggen geen toegang meer hebt.

Na de eerste maand kan je opzeggen en het gelijk weer afsluiten via de actie.


Dank voor jullie antwoorden. Ik ga het in ieder geval proberen:  11 juni opzeggen en dan paar dagen later kijken of ik alsnog van deze actie gebruik kan cq mag maken. Lukt het niet, dan is het jammer.


Dank voor jullie antwoorden. Ik ga het in ieder geval proberen:  11 juni opzeggen en dan paar dagen later kijken of ik alsnog van deze actie gebruik kan cq mag maken. Lukt het niet, dan is het jammer.

Als het goed is, kan je na 30 min het opnieuw aanvragen met de actie.


Oh, @Ruud_1957, zul je net zien, hè… 🫣

De eerste maand van een extra optie moet je uitzitten, dat kan niet geannuleerd worden. Na de eerste maand kun je een extra optie op elk moment stopzetten (en dan vervalt de toegang ook meteen). De eerstmogelijke opzegdatum kun je terug zien in MijnKPN, ik neem mezelf even als voorbeeld:

Vanaf de 17e wordt de knop “Disney+ uitzetten” bij mij aanklikbaar. 

Voor jou zal dit de 11e zijn, begrijp ik uit jouw verhaal. Deze deal is tot 17 juni te activeren, dus ik heb er alle vertrouwen in dat jullie alsnog van deze deal gebruik kunnen maken!
 

Dank voor jullie antwoorden. Ik ga het in ieder geval proberen:  11 juni opzeggen en dan paar dagen later kijken of ik alsnog van deze actie gebruik kan cq mag maken. Lukt het niet, dan is het jammer.


Als het niet lukt, dan lees ik dat graag even: geef je dan een seintje? Ik lees het trouwens ook graag als het wel lukt ☺️😅.


@Ruud_1957 Ik ben nieuwsgierig: is het je gelukt om de aanbieding alsnog te activeren?


Ja, het is idd gelukt. Goh, dat je mij nog herinnert. Wat goed, zeg. Fijn weekend verder.


Reageer