Skip to main content

Ik heb een “alles in 1 instap “ met gratis ESPN als keuzepakket.

als ik nu Viaplay aanzet heb ik dan recht op de 5 euro entertainment korting en behoud ik dan ook ESPN. 
alvst bedankt voor je reactie

Hallo @Ron Rengers ,

Nee, helaas werkt het zo niet. 

Dan zul je eerst moeten overstappen op KPN Hussel. Het nadeel van KPN Hussel is dat je dan het ESPN-pakket niet meer gratis hebt. Grote kans dat je daardoor duurder uitkomt. En bij KPN Hussel krijg je maar eenmalig vijf euro entertainmentkorting. Of op ESPN, of op Viaplay. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (lees ESPN voor Fox Sports en vanaf nu kun je ook kiezen voor een entertainmentkorting op Viaplay.) O ja, Het pluspakket is tegenwoordig ook gratis als je een mobiel abonnement hebt.  

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

 


OK bedankt , overgegaan naar Hussel zonder ESPN maar met viaplay. nogmaals bedankt