Skip to main content

Hallo,

De Erotiekzenders zijn niet te vinden op mijn tv met  KPN iTV voor Android TV met het Pluspakket.

De andere zenders van het Pluspkakket zoals bijv. Eurosport doen het wel gewoon.

Het kinderslot staat uit, dus daar ligt het niet aan.

Ik kan op deze tv met de afstandsbediening alleen werken met de menu´s in de KPN app.

Hoe kan ik dit (laten) fixen?

 

 

Ze doen het wel op mijn KPN TV box, maar dan kan ik ze alleen vinden op nummer 651 en volgende


Hoi @RickyV1, welkom hier. 

Staat het schuifje erotiek verbergen nog uit? Is nog net even weer iets verder dan het kinderslot. 


In de smart-tv app zijn de erotiek zenders niet beschikbaar. Ook niet via de app in smartphones en tablets.

Die zenders zijn alleen via de decoder(s) en via de website http://tv.kpn.com beschikbaar.

Zelf deed ik het via de televisie met de gedownloade browser TV BRO met daarin tv.kpn.com. Dat werkt wel. Dan kan je erotiek aanzetten.


Ik probeer het met een Xiaomi TV-stick 4K met android TV en daarop de app KPN iTV voor Android TV met het Pluspakket, en dit dus binnen mijn netwerk met KPN Internet.

Op de site staat dit:

Kijk waar en wanneer je wilt

Kijk meer dan 25 extra tv-zenders, films of series via de tv-ontvanger of met de iTV app. Zo kijk je alles van het Pluspakket thuis of onderweg.

Dus ik verwacht dat dit (en dan zeker vanuit huis) wel zou moeten werken.


Ik probeer het met een Xiaomi TV-stick 4K met android TV en daarop de app KPN iTV voor Android TV met het Pluspakket, en dit dus binnen mijn netwerk met KPN Internet.

Met die app (Android-TV, Google-TV, Fire tv, Tizen, WebOS) zijn de erotiek zenders NIET beschikbaar. Ook niet thuis.

Noch die in het basispakket, noch die in het pluspakket, noch die van de erotiekpakketten.

Ook in de app op een Android, iOS apparaat zijn de erotiekzenders niet beschikbaar.

Uitsluitend via decoder en website http://tv.kpn.com .

Wil je in de slaapkamer de erotiekzenders dan zal daar een decoder van kpn moeten staan. Of casten van af de website. Dat kan ook met je mobiel (via de browser Google Chrome).
Zelf gebruikte ik via de Nokia streamingbox 8000 de browser TV BRO met de website. Maar heb inmiddels mijn losse erotiekpakket opgezegd.


Nogmaals als KPN dit vermeld:

Kijk waar en wanneer je wilt

Kijk meer dan 25 extra tv-zenders, films of series via de tv-ontvanger of met de iTV app. Zo kijk je alles van het Pluspakket thuis of onderweg.

 

Dan vind ik dat je als klant mag verwachten dat je dan ook "alles" zowel thuis als onderweg moet kunnen kijken.

 

Ik ben wat teleurgesteld in deze misleidende teksten.

Iemand van KPN die hier mee leest, en op wil reageren?

 

 


De erotiek zenders komen niet via online. Ik ga je feedback doorgeven. Bedankt.Â