Skip to main content
Beantwoord

ESPN Compleet gekozen maar kan niets live zien

• April 20, 2025
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo

Ik heb ESPN Compleet gekozen als combi voordeel. Maar ik kan via de KPN tv app (of de web interface) geen NBA wedstrijden bekijken. Via ESPN Watch (“ESPN: Live Sports & Scores” in de app store van Apple) kan ik alleen maar statistieken zien, geen video’s lijkt wel. Dus ook geen live wedstrijden of herhalingen

Is het wel mogelijk om alle NBA wedstrijden te bekijken op deze manier of doe ik iets verkeerd?

Groet, Steven

Beste antwoord door Reddwarf

Dank. Ik ben er achter wat het was. De regio had ik op Wereld gezet. Nu naar Nederland gezet en alles is ok. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 21, 2025

Hallo ​@Reddwarf ,

Via de KPN-ontvanger en de KPN TV+-app kun je kijken naar de eerste vier ESPN-zenders. Je bent dan afhankelijk van wat ESPN programmeert op die vier zenders. 

Via ESPN Watch (wat van ESPN zelf is) worden meer programma’s uitgezonden. Voor vragen daarover verwijs ik je naar de website van ESPN en de helpdesk daar: 

https://www.espn.nl

https://espnnl.zendesk.com/hc/nl-nl

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • April 21, 2025

Dank. Ik ben er achter wat het was. De regio had ik op Wereld gezet. Nu naar Nederland gezet en alles is ok. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 21, 2025

Verder. Je hebt wel de vier ESPN kanalen via televisie? 221 tot en met 224 op de ontvanger. Ze zitten ook in de KPN TV app.

Het Amerikaanse basketbal zit doorgaans op ESPN 4. En soms (ook) op ESPN 3.

• Auteur
  • Topper
  • April 21, 2025

Ik zag inderdaad dat op de TV en de KPN Tv app dat er 4 ESPN kanalen zijn. Het zijn echter een soort van samenvattingen en zo. Om echt live NBA games te volgen/kijken heb je die ESPN Watch app nodig. Is ook een ‘avontuur’ om voor elkaar te krijgen maar dat is gelukt. Ik dacht alleen tijdens de instellingen dat het handig was om de regio “Wereld” te kiezen want dan kun je alle sporten kijken over de gehele wereld, of zoiets. Maar dan kun je alleen de statistieken en zo bekijken. Door de regio op “Nederland” te zetten krijg je in de ESPN app ineens een play button onderin en voila, nu kun je wel naar live matches kijken. Ach ja, dit overkomt mij wel vaker, bijdehand verder ‘denken’ en dan een default (regio stond namelijk al op Nederland) aan te passen en mijzelf in de vingers te snijden.

Is een voordeel en nadeel tegelijk. Of zoals Johan zei : elk voordeel heb z’n nadeel
😊

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 21, 2025

OH. Ik kom echter ook regelmatig live uitzendingen van basketbal tegen op dus met name ESPN 4.

Via de tv gids in Watch kun je ook makkelijk NBA kiezen. En daaronder kun je ook kiezen tussen live, straks en ook op datum (toekomstige uitzendingen),  en herhaling.

https://www.espn.nl/watch/speelkalender/_/type/live/categoryId/7b3729c9-7f69-308a-bf8a-ee15a6aba154 

Dinsdagochtend om 04:00 uur en om 09:45 zijn weer live wedstrijden op ESPN 4.