Skip to main content

Ik heb zowel ESPN als Ziggo Sport in mijn entertainment pakket. Op een mobiele telefoon werken ze beide prima in de KPN App. Echter, op onze beide Samsung TV’s laden de zenders niet.

Op beide TV’s gebruiken we de KPN app. Alle andere zenders laden prima zonder storingen.

We hebben de snelste KPN glasvezel verbinding dus daar kan het denk ik niet aan liggen. Ook is de wifi  met superwifi versterkt en geven alle stations een groen licht. Ook Speedtest geeft een prima resultaat.

De exacte melding is “Sorry, kan video niet laden. probeer het later opnieuw”. Op verschillende dagen geprobeerd, echter zonder resultaat.

kan ik maar beter mijn abonnementen op ESPN en Ziggo Sport opzeggen of is hier een oplossing voor?

Hallo @Jorgenhen ,

De storing is bekend en verder uitgezet in de organisatie. 
 

Zie ook: 

 


Gaat het hier om een permanent probleem, dat een nieuwe versie van de app benodigd, of iets dat naar verwachting binnen een paar uur of dagen kan worden opgelost? 
 


Dat is nu nog niet bekend. Het probleem is pas net een paar dagen geleden ontstaan en gisteravond uitgezet naar de juiste afdeling. 


Sinds vandaag werkt het weer!