Skip to main content
Antwoord

ESPN geeft geen beeld via de ESPN-website met KPN inlog

• September 30, 2025
  • 21 reacties
  • 128 keer bekeken

tig keer ingelogd en dan nog geen beeld in Safari … jaja cookies verwijderd, abo nr en ww ingevuld, maar koekoek jonghu, weer geen beeld

waar kan ik declareren KPN?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@JohanLi. Ik begrijp dat het gaat om live wedstrijden kijken via de Safari-browser op ESPN.nl en niet via de KPN-website. Dan ben ik het eens met de reacties hier, dat je bij ESPN dient te zijn. Wij hebben geen invloed op de de werking van de ESPN-website en ook niet op problemen met inloggen. 

En als het wel lukt via een andere browser, dan zou ik willen adviseren om gewoon fijn die te gebruiken. Dan is je probleem opgelost. Hopelijk heb je dat al voor mekaar gekregen :) 

21 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 30, 2025

Hallo ​@JohanLi ,

Meteen even getest. Hier direct beeld op ESPN (1) op mijn iMac via Safari.

• Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

tsja, hier niet … vraagt iedere keer om in te loggen maar daar blijft het bij. Dank voor je bericht

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 30, 2025

Bedoel je de streamingdienst van ESPN zelf? Via ESPN Watch ( espn.nl/watch ) dus.

Die werkt inderdaad niet via Safari. Er zijn meer meldingen.

ESPN Watch is echter niet van kpn. Daarvoor moet je contact opnemen met ESPN. Ik heb daar echter geen contactmogelijkheden gevonden. Want ik heb er ook een “probleempje” mee. Maar dan met de app op m'n telefoon. https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2025/08/08/helaas-werkt-de-espn-app-niet/

De kanalen van ESPN in de website van KPN , tv.kpn.com , werken prima. Ook in Safari.

• Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

ik kijk via esp.nl ……

Klopt, via tv.kpn is het geen probleem, maar ik kijk nogal eens op meerdere beelden

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 30, 2025

Oh, dat oudere topic is ook van jouw… Waarom nou weer een topic gestart over hetzelfde!!??

En KPN (en wij) kunnen hier natuurlijk niets aan doen. Het ligt natuurlijk niet aan KPN dat ESPN Watch, van ESPN zelf, het niet doet in Safari.

Dus voordat je een DERDE topic start; neem contact op met ESPN.

https://espnnl.zendesk.com/hc/nl-nl

• Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

ik wist niet dat je boos werd

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 30, 2025

Wel geïrriteerd. Je hebt kennelijk je originele topic ook niet goed gelezen. Neem contact op met ESPN zelf. Dit is zinloos. En verspilt onze tijd. Wij zitten hier voor kpn gerelateerde zaken.

(hoewel het nu wel afleiding is van het waardeloos spelende Ajax tegen Olympique Marseille.)

• Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

luister eens,

de vorige keer kon ik geen live wedstrijden bekijken, wel herhalingen. Dus in mijn ogen anders nu:m klik op live wedstrijden en herhalingen en NIKS werkt

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 30, 2025

ik kijk via esp.nl ……

Klopt, via tv.kpn is het geen probleem, maar ik kijk nogal eens op meerdere beelden

Oooh, je noemt de KPN TV website in het onderwerp.

Dat is toch tv.kpn.com? 

ESPN Watch is niet van KPN. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 30, 2025

Maar waarom dan toch weer hier neerleggen terwijl het geen kpn dienst is? Het is niet iets anders. Espn.nl watch werkt niet goed in safari kennelijk. Dat wordt HIER niet opgelost. 

Je weet dat het hier niets gaat opleveren. 

En dan ook het gegeven dat je espn.nl bedoelt bij vraag weer weglaten. 

En waarom gebruik je niet de espn kanalen via de KPN TV website. Die doet het wel goed via Safari. 

Je moet het naar mijn mening zoeken in de configuratie op jouw laptop. 

En zooo Hollandsch dit weer. 

waar kan ik declareren KPN?

Espn watch is niet van kpn, dus derhalve niks te claimen bij kpn. En aangezien watch ook een gratis toevoeging is krijg je niks vergoed van niks.

• Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

ik wordt bij espen doorverwezen naar kpn

laat maar, zal ooit wel goed komen

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 30, 2025

ik wordt bij espen doorverwezen naar kpn

Omdat je dáár vast niet duidelijk hebt aangegeven dat je problemen hebt met ESPN WATCH. In plaats van de espn kanalen via kpn zelf.

Want ik begrijp van jouw dat je de espn zenders via tv.kpn.com wel kunt kijken in Safari.

Heb je trouwens de espn app al op je iPad of iPhone? Dan kun je die gebruiken. 

En ik ga nu naar wat enerverende kijken dan KKD of Ajax in de UEFA. 

• Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

die heb ik maar is al in gebruik

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 30, 2025

Hoeveel wedstrijden volg jij tegelijkertijd??? Ik heb maar één paar ogen. 

De tweede tv, ook in de kamer, heb ik hier uit.

Ik het een paar maanden vaak 2 tegelijk gehad. Maar volgde ze daardoor beide niet goed.

• Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

dat klopt, Aagje denk ik (ik dus)

Leen59
Wijsgeer
  • September 30, 2025

Probeer het anders eens met Chrome of Firefox ipv Safari.

• Auteur
  • Helper
  • September 30, 2025

morgen ff, fijne avond/nacht

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Hoi ​@JohanLi. Ik begrijp dat het gaat om live wedstrijden kijken via de Safari-browser op ESPN.nl en niet via de KPN-website. Dan ben ik het eens met de reacties hier, dat je bij ESPN dient te zijn. Wij hebben geen invloed op de de werking van de ESPN-website en ook niet op problemen met inloggen. 

En als het wel lukt via een andere browser, dan zou ik willen adviseren om gewoon fijn die te gebruiken. Dan is je probleem opgelost. Hopelijk heb je dat al voor mekaar gekregen :) 

• Auteur
  • Helper
  • October 3, 2025

ik zal nogmaals proberen dit aan te kaarten bij ESPN….

alleen een goed weekend gewenst

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Jij ook een fijn (sport)weekend toegewenst. Als je van padel houdt, dan kun je dit weekend ook terecht op Filmbox (kanaal 50) voor het toernooi in Rotterdam. 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 5, 2025

Het is dus een probleem van Safari in combinatie met ESPN.