Skip to main content

Hallo, ik krijg de ESPN niet gekoppeld met mijn KPN account.

Ik heb geenĀ ESPN compleet, ESPN 1 heb ik wel standaard in mij tv-pakket dus deze zou ik ook via de ESPN watch moeten kunnen bekijken.

Ik heb een account bij ESPN, alleen koppelen met mijn KPN ITV nummer en pincode lukt niet, ik krijg continu een foutmelding en wordt niet herkend terwijl ik echt het juiste ITV nummer en pincode invoer.

Ik ben abonnee bij KPN sinds een week of 2, ik ben overgestapt vanaf Canal Digitaal. voorheen lukt het mij wel ESPN te koppelen en ESPN watch te bekijken.

Kan iemand mij adviseren hoe dit op te lossen aub?
Behoort KPN ESPN misschien te informerenĀ hierover?

Ā 

hoor graag, bedankt

groet, Leon

deze opmerking krijg ik continu:

Helaas is aanmelden voor de ESPN applicatie niet mogelijk. Er is geen beschikking over het juiste abonnement. Ga naar de website van de aanbieder om aan te melden voor ESPN.


Hoi @ikwilgraaghulp, om ESPN Watch te kunnen gebruiken heb je ook het ESPN compleet abonnement nodig. Meer informatie daarover kun je vinden opĀ kpn.com/espn


Dat zou wat zijn als men al met het basispakket, waar alleen espn 1 in zit, espn watch al kon nemen. En dan gratis alle espn kanalen zo kan krijgen. Voor niks gaat de zon op.

Op espn watch zijn ook soms extra live kanalen bovenop de standaard 4.

Espn watch is alleen inbegrepen bij espn compleet. Dat staat duidelijk vermeld.Ā 

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/espn.htmĀ .

ESPN 1 kun je wel online kijken via de tv app van kpn en de website tv.kpn.com.